Overførsel af mails fra tdc konto til Outlook

Hej

Jeg har flyttet min TDC mail over på outlook. Jeg har kopieret de gamle oplysninger (mapper, kontaktpersoner osv.) over til den nye computer og lagt dem i en excell fil på den nye computer. Men hvordan får jeg kopieret disse oplysninger ind i Outlook??

M v h

Fiin Braestrup

1 Kommentar

Omdømme 1
Hej Fiin Braestrup

Jeg havde skrevet et kæmpe indlæg til dig med en masse gæt, som desværre ikke blev sendt til din tråd.

Dette bliver noget kortere.

Du kan ikke flytte din webmail til din outlook. Du har din webmail og du har indstalleret en outlook version ?. I den outlook har du tilføjet en konto med tilhørende opsætning, som automatisk henter dine mail i din indbakke på webmail.

Du kan ikke ekspotere dine mailadresser fra webmail til et ekselark, derfor må du have skrevet dem selv.

Der må være et adressekartoktek i din outlook. Jeg ved ikke om du kan importere et ekselark, men jeg tror det ikke. Du er højst sansynlig nød til at skrive dine mailadresser ind i outlook, Eller du kan oprette kontaktark på din pc over hver mailadresse, som du så importerer til dit outlook-klient.

Skriv gerne hvis du kan bruge mit svar eller for yderllige hjælp. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)