Outlook Express

• jch
  • 0 kommentarer
Når jeg åbner outlook express "fryser" outlook i indbakke og der sker ikke mere når man kører musen op på skærmen bliver den til et "timeglas" og så står der at outlook ikke svarer, problemet er startet for ca. 1 måned siden ellers har den virket i flere år. den laver det både i windows xp på min stationære pc og i vista på min bærbare computer jeg har prøvet tdc test og den siger at der ikke er noget galt

5 Kommentarer

Omdømme 1
Hej jch

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum. Jeg vil godt prøve at give et bud.

Den nemmeste løsning er at du prøver at køre en systemgendannelse på din pc.

Jeg sidder med win7, men mon ikke du kan finde aktiveringsikonet under Start > Programmer > Tilbehør > Systemværktøjer > Systemgendannelse.  Vælg et punkt på en dato, hvor du med sikkerhed ved dit postpogram var i orden. Hvis du ikke har installeret nogen nye programmer fra du vælger et punkt til nu, sker der ikke noget..

Brug evt. Hjælp og supprt i Start-menuen, hvis du vil have hjælptil hvordan det gøres.Glad humørikon

Hej Majah jeg har prøvet systemgendannelser uden held op til flere uger og måneder bagud intet hjalp

Omdømme 1
Hej jch

Det er da underligt at det er på begge pc'er. Den kan jeg ikke lige gennemskue. Har du også problemer når du tilgår din post vis webmail på TDC's webside? http://mail.tdc.dk/

Omdømme 1
ps. Du skriver den ellers har virket. Et skud i tågen: Er det længe siden du har set opsætningen efter på begge pc'er. TDC har forandret opsætningen for et stykke tid siden.

Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587
Marker feltet: JA til godkendelse

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587. Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke.

Omdømme 1
jch  har selv fundet en løsning på sit problem og har skrevet løsningen i denne tråd:

/t5/Bredb%C3%A5nd/Outlook-Express/m-p/53149

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P