Outlook ekspres på Samsung Galaxy S2

På min stationære PC har jeg Outlook Ekspres. På moin Samsung Galaxy S2  er jeg nået så langt, at jeg kan sende og til dels også modtage mail. Problemet er, at de modtagne mail forsvinder lige så hurtigt, som de er dukket op! Står de fx at jeg har modtaget 4 mail og jeg trykker på mailikonet er de væk, og der vises ikke nogen indbakke.Er der mon nogen, der kan hjælpe mig med en opsætning, så det kan komme til at fungere?

Med venlig hilsen

Cezan

4 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +1
Hej cezan,

Hvilken mail-server er din Outlook Express sat op til? Hvis du har en TDC mail, finder du en manual for mobiler her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25474

Mvh

Tak for svar IMac. Jeg har mail gennem Yousee. Efter henvendelse til Yousee, har jeg i opsætningen rettet alle de steder, hvor der stod "mail.dk" til "yousee.dk".

Mails lander godt nok på min mobil og jeg kan også sende mail derfra. Problemet er: FX her til morgen viste Mailikonet, at der var indkommet 2 stk. mail. I samme øjeblik jeg trykker på ikonet, når jeg i en brøkdel af et sekund at se dem, hvorefter de er forsvundet fra telefonen, og kan ikke kaldes frem igen. Andre gange kan indkomne mail stå et stykke tid inden de er forsvundet, og indbakken er tom.

Jeg har flere gange prøvet at fabriksindstille mobilene og starte forfra - men resultatet er det samme.

Jeg ville da være taknemmelig, hvis du eller ande kunne være med til at løse det problem for mig.

Med venlig hilsen

Omdømme 4
Badge +1
Hej igen cezan,

kan desværre ikke hjælpe mere, men der er måske andre her inde med en Samsung Galaxy S2, der kan.

En hurtig søgning på "mail disappears samsung galaxy 2" fortæller, at der er rigtigt mange med samme problem og rigtigt mange forslag på hvordan man løser det i forskellige Android- og Samsung forum.

Håber du også finder en løsning

Mvh

Mange tak for dit forsøg IMac. Som du siger,så der der måske andre der vil byde ind med løsning.

Med venlig hilsen

Cezan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)