outlook

jeg har 2 mailadresser på TDC, en til mig selv og en til min kone. Nu vil jeg gerne kunne hente mine mails ned på min pc og min kones ned på hendes pc. Vi kører negge outlook 2003. Men den der åbner outlook først får all mails ned. Kan nogen hjælpe med hvordan vi kan få hver vores mail ned

Hilsen Finn

5 Kommentarer

Omdømme 4
Hej edbdfip

Min mand og jeg har det samme problem, har spurgt på Hotline, men de kan ikke hjælpe, så vi kan håbe at der er en med erfaring, der kan hjælpe os.

hilsen bbs

Omdømme 1
Hej Finn

Hvis du søger på ordet "sortering", vil der komme et hav af tråde der omhandler det du gerne vil have dine maskiner til at gøre. (Eller led i emneord).

Du kan evt. starte her. Sorteringsreglerne i outlook 2010 og 2003, minder meget om hinanden.

/t5/Bredb%C3%A5nd/Flyttet-sammen/m-p/34485#M5724

Hvis det hele går i kludder, så opret en gratis mail-konto på eks. google eller microsoft til din kone.Blinkende humørikon

Redigeret tilført:

Hvis det lykkes, så skriv gerne linket til den  tråd der hjalp dig mest (ogsså dig bbs)

hej Majah

du skriver at jeg så kan oprette en mail på google eller microsoft til min kone; men kan disse mails så komme ned i hendes outlook ?

hilsen Finn

Omdømme 1
Hej Finn

Ja da - det kan du godt. Du har sikkert allerede oprettet en TDC-konto i hendes outlook. Du skal bare oprette en ny mailkonto i hendes outlook. Hvordan du gør det, ved jeg ikke, da jeg ikke kender det program. Hvis du vil have hjælp til det, skriver du det bare i din tråd, så tager andre over.

Hvis du ved hvordan du laver en ny konto, skal du bruge googles (eller microsoft) opsætning til dit postpogram. Jeg har fundet siden til dig, Husk at du først skal oprette en gmail, før du kan oprette kontoen på i outlook.

http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=75291

1000 tak. det virkede med en gmail. Kommer fint ned i outlook.

hilsen Finn

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P