Outlook 2010 - Status for Send-Modtag hænger

I Outlook 2010 når den grønne indikatorlinie i Status boxen for Send-Modtag ikke helt i mål, dvs ud til højre kant, og teksten ovenover siger fx at 6 ud af 7 opgaver er fuldført. Lidt efter kan det være 4 ud af 5 opgaver osv. Der er altså én opgave der hænger.

Indtil den store fil blev sendt viste Statusboxen en helt korrekt funktion hver gang jeg så den.

Kontosetup er kontrolleret og korrekt. Og jeg har forsøgt både med flueben i Advanced arket om at beholde en kopi på serveren. Men uden held.

Har fået at vide af Microsoft Support, at det kan være en stor fil, der "er i klemme".

TDC hotline kan ikke se den store fil i web-mail, men oplyser at afsenderen kan have den liggende i sin udbox og at den derfra forsøger at sende igen og igen. Mailboxen er indstillet på max, dvs 10 MB.

Har identificeret afsenderen, der kun havde filen i "Sendt" boxen og ikke i "Udbox", og han har endda slettet den derfra nu.

Men det ser fortsat ud som om der er en fil, der ikke kan hentes ind...

Kan nogen hjælpe?

På forhånd tak

karsper

1 Kommentar

Omdømme 5
Hej karsper,

Det er et stykke tid siden, du stillede dit spørgsmål herinde - har du fundet en løsning?

Hvis du har, så er du velkommen til at dele den med de andre brugere herinde. Hvis ikke, så giver jeg lige dit indlæg en chance til, ved at løfte det op i nærheden af toppen af forumet i en kort periode Glad humørikon

Hilsen Ulf

Besvar