Svar

outlook 2003 godtager ikke login

Jeg har længe brugt webmail i mit TDC, men er nu blevet træt af manglen på spam sortering, så har valgt at ville sætte mit outlook 2003 op til at hente mails fra min tdc mailkonto.

Jeg har fulgt vejledningen med de rigtige porte, pop3 og smtp server, men når jeg tester den kommer den med en fejl i brugernavn eller password, selvom jeg bruger de samme som jeg normalt bruger når jeg logger på webmail.

Jeg har også sat en undtagelse i min firewall til outlook.

Nogen der har nogen ideer om hvorfor?

VH

Poul-Erik Pedersen

icon

Bedste svar af KsNa 27 juni 2012, 19:15

Hej pep-ulstrup

Brugernavn og  kode til din mailkonto er IKKE det samme dit login her på mittdc/webmail.

Når du er i din webmail kan du vælge indstillinger, og der kan du ændre din kode til mailkontoen - hvis du ikke kan grave den frem fra gemmerne, du har lavet den dengang du oprettede din mailkonto/internetforbindelse.

Mvh

Kim 

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 4
Badge
Hej pep-ulstrup

Brugernavn og  kode til din mailkonto er IKKE det samme dit login her på mittdc/webmail.

Når du er i din webmail kan du vælge indstillinger, og der kan du ændre din kode til mailkontoen - hvis du ikke kan grave den frem fra gemmerne, du har lavet den dengang du oprettede din mailkonto/internetforbindelse.

Mvh

Kim 

Tak for den hurtige hjælp

VH

Poul-Erik Pedersen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@