Svar

optager ikke Serie

Min TDC BOX fucker helt op i at optage Serier. den gør det ikke selv om den står til at gøre det.

når jeg så trykke på optage program siger den at den er planlagt til at optage men det gør den jo bare ikke.

det er flere Serier den ikke optager.

jeg har oplevet mange flere fejl i den nye somftware der ligger i den. dman bliver skuffet.

andre der har sammen problem

icon

Bedste svar af GTH 15 februar 2011, 10:49

Hej MiniFido

Hvis du har forsøgt at slette alle planlagte serieoptagelser - og programmere dem forfra uden det har hjulpet, vil jeg foreslå dig at kontakte vores Hotline for at få oprettet en fejlmelding. På den måde vil det være muligt at undersøges nærmere, hvad der sker med dine planlagte optagelser.

Nummeret til Hotline finder du her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_tv

Mvh. Gitte

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3
Hej MiniFido

Jeg er ikke klar over hvad du mener med "den nye software". Der er ikke skiftet software i digitalmodtageren for nylig (sidste opdatering var ca. april 2010)

Hvad manglende serieoptagelser angår, kan der være forskellige årsager - bl.a. ændringer i de enkelte kanalers programmer/sendetidspunkter. Det kan også ske, hvis man forsøger at bruge flere TV sessioner end man har rådighed over. Men da jeg ikke kender de nærmere detaljer, er dette blot gætværk fra min side...

Det første jeg vil foreslå dig at prøve, er at slette alle programmerede serieoptagelser - og derefter programmere dem igen - det kan mange gange løse problemet.

Mvh. Gitte

kort sagt..

jeg påtager gerne serie.

nu igen har jeg haft problemer med det og har igen og igen slettet alle de ting jeg ville optage.

for at forklare helt hvad jeg mener.

Tirsdag optager jeg So ein ding på DR2. men det har den ikke gjort på det sidste selv om den skulle

men optager så genudsendslen en uge senere.

når jeg så går ind og ser info på programmet om tirsdagen og trykker optag sig den bare at den allerede er planlagt til at optage.

her til aften tjekker jeg op på mine programmer igen og det viser sig den igen har smidt et program af igen. og den skifter lidt imellem hvad den vil optager.

Omdømme 3
Hej MiniFido

Hvis du har forsøgt at slette alle planlagte serieoptagelser - og programmere dem forfra uden det har hjulpet, vil jeg foreslå dig at kontakte vores Hotline for at få oprettet en fejlmelding. På den måde vil det være muligt at undersøges nærmere, hvad der sker med dine planlagte optagelser.

Nummeret til Hotline finder du her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_tv

Mvh. Gitte

Ja, vi har samme problem, bortset fra vi gerne ville optage "Lykke" Srlvom den står til at optage serien er det kun lykkedes at fange et afsnit. Tilgengæld har den optaget en masse programmer vi slet ikke har bedt om.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)