Optage TV

Hej alle:

Jeg har TDC Home Trio, og jeg kan ikke forstå, at dette dårlige firma kan levere sådan noget skod:

Når jeg ser TV, da kunne det da godt være, at jeg ville optage en anden kanal, men dette kan TDC

jo ikke tilbyde, det eneste du kan er, at du kan optage netop det program som du netop sidder og

ser på.

Føj

Ole

2 Kommentarer

Det skal lige bemkærkes, at jeg nu har haft Home Trio i over 1 år, og jeg har altid betalt for

PLUS, og jeg har endnu ikke fået noget PLUS, kan et firma som TDC virkelig tillade sig at

forlange penge for noget som de ikke leverer.

Ole

Omdømme 3
Hejsa.

Der kan være flere grunde til, at du har dette problem. Jeg har også haft HomeTrio i 1 år og PLUS, og har ikke været ramt af ikke at kunne optage noget - til trods for, at jeg sagtens kan have 2 tv, samt 2 computere tændt på samme tid, imens der optages en anden kanal, end der ses.

Det kan feks være pga., at du har flere tv (og/eller andet) tændt samtidig med, at du vil optage - i så fald, hvis du ikke modtager fuld kraft på din linie fra din central, kan du godt rende ind i et således problem. Der skal jo også huskes på, hvor meget der bruges af linien - alt afhængig af, hvad der bruges derpå.

Tjek flg. tråd, som også omhandler dette: /t5/Tv/Se-en-kanal-og-optag-en-anden/m-p/31499#M1707

Undrer mig blot, at hvis du har haft det i 1 år, har du jo haft tid til at få løst, hvad der er galt....men.....

Håber, at det kan hjælpe dig - under alle omstændigheder kan du jo ringe til TDC Hotline 80 80 80 47, eller TDC Kundeservice 80 80 80 10, og få dem til at hjælpe dig/løse problemet i bund, da dette jo er et kunde-til-kunde forum, hvor vi prøver at hjælpe hinanden.

Mvh

MacGyver

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)