Hej
Engang i mellem kan vi optage/se hvad vi har optaget. Engang i mellem kan vi ikke.
Vi har prøvet at slukke/genstarte, samt fået opdateret tdc boksen. Nogle forslag ?
Vi har 2 tv, og det fungerer heller ikke på nr. 2.
Kim
Hej Kim.
Det du skal gøre for, at se dit optagede tv er flg:
Gå til menu.
Klik/tryk på optaget tv.
Væg det afsnit du har optaget og se det.
Du har ikke beskrevet hvordan du gør det i dit indlæg så det er denne metode jeg bruger.
Kenneth
Det du skal gøre for, at se dit optagede tv er flg:
Gå til menu.
Klik/tryk på optaget tv.
Væg det afsnit du har optaget og se det.
Du har ikke beskrevet hvordan du gør det i dit indlæg så det er denne metode jeg bruger.
Kenneth
Hej Kenneth
Tak for svaret. Problemet er bare at nogle gange får vi meddelsen: "tv-signalet er midlertidigt afbrudt. Prøv i gen senere".
Det forekommer i forskellige tids intervaller.
Når vi gør som du beskriver starter optagelsen heller ikke. Desværre :-(
Kim
Tak for svaret. Problemet er bare at nogle gange får vi meddelsen: "tv-signalet er midlertidigt afbrudt. Prøv i gen senere".
Det forekommer i forskellige tids intervaller.
Når vi gør som du beskriver starter optagelsen heller ikke. Desværre :-(
Kim
Omdømme 3
Dit andet TV får det optagede fra "hovedboksen", så det giver sig selv, at hvis det ikke virker på det ene TV vil det heller ikke virke på det andet.
Problemet tror jeg er (jeg har ikke selv multiroom), at du kun har 2 sessions.
Så hvis du ser 1 kanal på TV1 og en anden kanal på TV2, så du har du brugt begge dine 2 sessions.
Du har derfor ingen session til at modtage den kanal du vil optage.
Du må enten styre brugen af de 2 TV'er eller undersøge muligheden for mere båndbredde/sessions.
Problemet tror jeg er (jeg har ikke selv multiroom), at du kun har 2 sessions.
Så hvis du ser 1 kanal på TV1 og en anden kanal på TV2, så du har du brugt begge dine 2 sessions.
Du har derfor ingen session til at modtage den kanal du vil optage.
Du må enten styre brugen af de 2 TV'er eller undersøge muligheden for mere båndbredde/sessions.
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.