optag - kun første gang | YouSee Community

optag - kun første gang

Jeg har pluspakken og er meget glad for at kunne optage programmer, når jeg ikke er hjemme eller når der er noget på et andet program, jeg også vil se :-)

Og da jeg følger med i mange serier er jeg også glad for muligheden af at kunne vælge mellem "kun forste gang" eller " første gang og genudsendelser". Dog resulterer "kun første gang" desværre ikke i kun første gang men i hver gang, så jeg får masser af genudsendelser. Kan vi ikke få "kun første gang" til at skippe genudsendelserne?

Hm, og så er jeg fan af Taggart serien, som nu kører på DR2 - men den kan jeg kun optage fra gang til gang, jeg kan ikke vælge at den skal optage hver uge/hele serien ?

Håber også der er en løsning på det?

Mange hilsener

io 

3 Kommentarer

Hej io. Jeg har helt det samme problem. Det er faktisk irriterende at den ikke følger "optag kun første gang". Den optager hver gang programmet bliver sendt. Dvs. at man kan risikere at optage det samme program 3-4 gange. Jeg håber TDC snart finder en løsning på det.  

Omdømme 1
Badge
Helt enig. Og samtidig ville det være vdejligt hvis standardindstillingen bliver "kun første gang".

Hej igen.

Nu kan jeg godt bestille en serieoptagelse af "Taggart" - Ligeglad humørikon

Desværre virker det ikke, sikkert fordi hver programsætning er af formlen "Taggart: undertitel" , således at hvert afsnit tilsyneladende er et helt nyt program.

Det ville måske hjælpe, hvis navnet på det enkelte afsnit blev tilføjet med en bindestreg på en linie 2 ???

Besvar