Opsigelse af abonnement

Jeg overvejer at opsige mit abonnement, kan man få sin e-mailadr. overflyttet til nyt udbyder?

3 Kommentarer

Omdømme 1
Hej foajon

Det kan du desværre ikke. Domænenavnet til højre for @ har TDC købt. Derfor kan du ikke flytte din mail med over.

Du skriver ikke hvor mange produkter du har. Men hvis du ønsker at beholde din mailadresse hos TDC, kan du gøre det for 29 kr. om måneden og så flytte f.eks bredbånd til en anden udbyder.

Du kunne også vælge at oprette en ny gratis gmail-adresse hos google. Den ville du i givet fald kunne beholde, uanset hvilken udbyder du har. 

Hej Professor

Jeg har TDCHometrioExtra + multiroom 2 tv og betaler omkring 980 - 1000 kr om md. Det synes jeg efterhånden er dyrt ifh til hvad jeg kan få hos andre udbyder især tv-kanaler + at jeg aldrig får tilbud der kan gøre mit abonnement billigt men kan se der opslås gratis i x antal md for nye kunder m.m. og jeg har været kunde i omkring 40 år.

Hvem skal jeg kontakte for at få min e-mail til 29 kr.

Mvh og tak for svaret - Jørgen

Omdømme 1
Hej Jørgen

Jeg har set din hilsen i den anden tråd, men for at denne tråd kan gøres færdig, skriver jeg lige at det nok vil være det smarteste, at kontakte TDC, når det er hos dem du ønsker at beholde din tdc-konto. Humørikon med tunge

Desværre er det jo ofte sådan alle selvskaber forsøger at kapre kunder. Det er vist ikke kun tdc der forsøger dette. Har du forsøgt at ringe til tdc, hvis du ser et godt tilbud? jeg er ikke inde i reglerne, men er der ikke noget med at man kan betale en lille beløb for at blive ringet op, hvis tdc opdager at ens abb. kan gøres billigere. Prøv dog at spørge, inden du flytter. En gang imellem flytter ærgelserne med, og så er du jo lige vidt. 

Klik venligt på knappen "accepteret som løsning" ud for et af mine svar. 
her kan du læse hvorfor. På forhånd tak!

mvh Professoren Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P