Hej.
Har fået ny computer, da min gamle blev stjålet. Nu vil jeg så langt om længe sætte min Outlook op til at modtage mine mails fra min TDC-konto. Min webmail fungerer fint, men jeg kan simpelthen ikke få det til at fungere ifølge den hjælp, anvisning som jeg kan finde her på siden. Hvis jeg benytter mig programmet TDC mailsupport kan den ikke hjælpe da den siger, at den ikke har min version af Outlook.
Jeg er snart ved at opgive - har både brugernavn og inloggning - ved det virker da det virker i webmail, men kan ikke få outlook til at oprette mailboks.
Hjælp...
/Camilla
Omdømme 4
Hej Camilla
Log ind på webmail og under indstillinger og password kan du vælge et nyt password til din postkontoopsætning som du bruger i outlook.
Opsæt kontoen manuelt
Kontoopsætningen skal være følgende:
Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587
Marker feltet: Serveren kræver godkendelse
brugernavnet ændres til din registrede mailadresse hos TDC og marker Husk adgangskode
Jeg håber dette kan hjælpe dig, ellers vend tilbage hertil
Log ind på webmail og under indstillinger og password kan du vælge et nyt password til din postkontoopsætning som du bruger i outlook.
Opsæt kontoen manuelt
Kontoopsætningen skal være følgende:
Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587
Marker feltet: Serveren kræver godkendelse
brugernavnet ændres til din registrede mailadresse hos TDC og marker Husk adgangskode
Jeg håber dette kan hjælpe dig, ellers vend tilbage hertil
Hej KPN
Jeg har lige brugt din opskrift til mit problem og nu funker det.
Mange tak
SBN
Jeg har lige brugt din opskrift til mit problem og nu funker det.
Mange tak
SBN
Omdømme 4
Hej sbn
Tak for din tilbagemelding og du må gerne markere mit indlæg som løsning, så andre brugere kan se og bruge løsningen.
Tak for din tilbagemelding og du må gerne markere mit indlæg som løsning, så andre brugere kan se og bruge løsningen.

Hej KPN.
Tak for dit svar - jeg prøvede men det virker stadigvæk ikke. Det er som om mit password ikke virker.
Men det virker her på siden....
Jeg får følgende besked:
"...afviste dit logon med godkendelse af sikker adgangskode...Kontroller egenskaberne for kontoen i Kontoindstillinger"
Jeg har også prøvet med det password som jeg fik tildelt fra TDC. Det virker heller ikke. Mit brugernavn er vel bare min mailadresse?
VH Camilla
Tak for dit svar - jeg prøvede men det virker stadigvæk ikke. Det er som om mit password ikke virker.
Men det virker her på siden....
Jeg får følgende besked:
"...afviste dit logon med godkendelse af sikker adgangskode...Kontroller egenskaberne for kontoen i Kontoindstillinger"
Jeg har også prøvet med det password som jeg fik tildelt fra TDC. Det virker heller ikke. Mit brugernavn er vel bare min mailadresse?
VH Camilla
Omdømme 4
Hej igen
Det password du anvender for at komme her på siden eller logge ind med på webmail, kan du ikke bruge, du skal logge ind på webmail og vælge et nyt password (adgangskode) til din mailkonto.
Dit brugernavn er din mailadresse, men dit password skal du altså som jeg tidligere i tråden har anvist, ind på webmail og vælge et nyt.
Dit TDC-login som du anvender for at komme på siden her er det samme som anvendes for at komme på webmail.
Jeg håber det lykkes for dig ellers vender du tilbage hertil, så forsøger vi igen.
Det password du anvender for at komme her på siden eller logge ind med på webmail, kan du ikke bruge, du skal logge ind på webmail og vælge et nyt password (adgangskode) til din mailkonto.
Dit brugernavn er din mailadresse, men dit password skal du altså som jeg tidligere i tråden har anvist, ind på webmail og vælge et nyt.
Dit TDC-login som du anvender for at komme på siden her er det samme som anvendes for at komme på webmail.
Jeg håber det lykkes for dig ellers vender du tilbage hertil, så forsøger vi igen.

Omdømme 1
Nu ved jeg ikke hvilken Outlook version du benytter, men jeg har haft lign. problemer med Outlook 2007 og 2010.
Det viste sig at standard port på smtp (udgående mail) ikke fungerede, men hvis den sættes til 587 så virker det (eventuelt ved også at ændre fra "smtp...." til "asmtp...."), kunne være et forsøg.
Det viste sig at standard port på smtp (udgående mail) ikke fungerede, men hvis den sættes til 587 så virker det (eventuelt ved også at ændre fra "smtp...." til "asmtp...."), kunne være et forsøg.
Omdømme 4
Hej ASH
Hvis du kikker nøje efter i denne tråd, så er det netop dette svar jeg har givet. Efter hvad jeg har forstået er det adgangskoden der er problemer med.
Hvis du kikker nøje efter i denne tråd, så er det netop dette svar jeg har givet. Efter hvad jeg har forstået er det adgangskoden der er problemer med.
Hej KPN
Jeg er ikke sikker på at jeg forstår dette. Jeg har modtaget password til login på Mit TDC og har ændret password i min webmail. Det virker stadig ikke. Er det et andet password jeg skal ændre?
Tak for hjælpen.
Mvh
Camilla
Jeg er ikke sikker på at jeg forstår dette. Jeg har modtaget password til login på Mit TDC og har ændret password i min webmail. Det virker stadig ikke. Er det et andet password jeg skal ændre?
Tak for hjælpen.
Mvh
Camilla
Omdømme 4
hej stridbaek
Du skal følge de anvisninger jeg tidligere har givet i denne tråd.
Vær opmærksom på at det password du bruger i dit TDC-login for at komme på webmail, kan du ikke bruge i postkontoopsætningen, her skal du bruge det password som du selv kan oprette i webmail, og som dit brugernavn skal du bruge din TDC-mailadresse, og så opsætter du manuelt din postkonto i dit postprogram med de servernavne til ind- og udgående post og portnumre som jeg tidligere har angivet.
Prøv også at se nærmere på dette link.
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19960
Du skal følge de anvisninger jeg tidligere har givet i denne tråd.
Vær opmærksom på at det password du bruger i dit TDC-login for at komme på webmail, kan du ikke bruge i postkontoopsætningen, her skal du bruge det password som du selv kan oprette i webmail, og som dit brugernavn skal du bruge din TDC-mailadresse, og så opsætter du manuelt din postkonto i dit postprogram med de servernavne til ind- og udgående post og portnumre som jeg tidligere har angivet.
Prøv også at se nærmere på dette link.
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19960
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.