Jeg troede, at det var lykkedes, men problemet er det samme, og samtidig har jeg så mistet alle mine mails på min tdc-mail.
Jeg har prøvet med smtp og asmtp. Der står 25, hvor der skal stå 587. Jeg har prøvet begge dele.
Hjælp! Jeg har snart ikke flere hår tilbage på hovedet.
bkn5
Bedste svar af Stephen1
Hej bkn5
Din TDC-mail/webmail styres jo af TDC, så du kan ikke umiddelbart gøre noget for at få forsvundne mails til at dukke op igen.
Hvis ikke det er fordi, din Outlook Express har hentet dine mails og tømt din TDC-mail/webmail, er der måske et problem med din TDC-mail/webmail? I så fald vil jeg foreslå, at du ringer til Hotline og fejlservice på 80 80 80 47 og forklarer problemet.
Mvh Stephen
Se original
Din TDC-mail/webmail styres jo af TDC, så du kan ikke umiddelbart gøre noget for at få forsvundne mails til at dukke op igen.
Hvis ikke det er fordi, din Outlook Express har hentet dine mails og tømt din TDC-mail/webmail, er der måske et problem med din TDC-mail/webmail? I så fald vil jeg foreslå, at du ringer til Hotline og fejlservice på 80 80 80 47 og forklarer problemet.
Mvh Stephen