Opsætning af Netgear router

• 0 kommentarer
Har købt en netgear router 300 mbit hos TDC i dag. Har fundet vejledningen 192.168.1.1 men der spørges efter brugernavn og kodeord. TDC support kan ikke hjælpe mig. Kræves for at komme på TDC server! Har prøvet med admin men det virker ikke. Hvad gør jeg

6 Kommentarer

Omdømme 4
Hej MRMR

Det er rigtigt, at "admin" er default user name. Men har du skrevet "password" i password-feltet?

For Netgear router WNR854T (hvis det er sådan en du har købt), skal du i hvert fald som default skrive "admin" og "password".

Mvh Stephen

Omdømme 4
Hej MRMR

Da dine indlæg er tomme kunne det tyde på, at du bruger Internet Explorer 9.

Hvis ikke du allerede har gjort det, så prøv at vælge "Kombatibiltetsvisning" i menuen Funktioner. Hvis det ikke hjælper, kan du være nødt til at anvende en anden browser, da TDC Forum har problemer med IE 9.

Mvh Stephen

Hej Stephen,

Prøver lige en anden version af browser. Jeg prøvede det med admin og password, men det eneste, der sket var, at feltet med pasword blev blanket ud, og så kunne jeg prøve igen. Efter tre forsøg blev jeg smidt af med besked om, at adgangen var nægtet. Det ser ikke godt ud med at få denne router op at køre trådløst! desværre.

MRMR

Omdømme 4
Hej MRMR

Hvis du har købt en ny router hos TDC, så SKAL den virke i henhold til brugsanvisningen. Jeg går også ud fra, at du har fået en brugsanvisning - enten på papir, på cd eller i form af en internetadresse.

Når man resetter en router, går den tilbage til fabriksindstillingerne, så hvis du resetter routeren, så SKAL du kunne tilgå den, som beskrevet i brugsanvisningen. Hvis der i brugsanvisningen står, at brugernavn er "admin" og password er "password", så SKAL det virke (forudsat at der er ordentlig forbindelse mellem computer og router Blinkende humørikon), ellers må routeren være defekt.

For at udelukke, at det har noget med din computer/browser at gøre, vil det nok være en god idé, hvis du prøver at tilgå routerens indstillinger via en anden computer.

Mvh Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P