opsætning af mail på mobil

Hej.  Min telefon (Nokia 3710) er lige pludselig gået i strejke efter 1½ år hvad angår at hente mails. Selv om jeg hentede en automatisk opsætning hos TDC, skrev tlf at den ikke understøtter de gemte indstillinger. Hvad betyder det??  MVH Anita

5 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Aniata

Det betyder sikkert at du skal se din opsætning efter.

Tdc har forandret sin opsætning til dette:

Dette er indstilliger til et postpogram på en pc, men det kan jo godt være det virker hos dig også.

Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587
Marker feltet: JA til godkendelse

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587. Husk at slukke og tænde mobilen for at de nye indstillinger kan virke.

Skriv gerne om det virker, så andre brugere ved om mit råd er rigtig eller forkert.

Mange tak for dit svar !!  jeg fandt ud af at det var konfigurationen af telefonen der skulle ændres, og så var alt igen som det plejer. Suk - de tager jo tid, de tekniske hjælpemidler.  God dag !!  mvh Anita

Omdømme 1
Overrasket humørikon

Hvis ikke det er for besværligt, har du så mulighed for at skrive hvad der var forkert i den konfiguration?

Selv en god dagGlad humørikon

Jeg valgte bare at have min mailadresse som standard i den der konfigurationsopsætning, men ellers ved jeg ikke rigtig hvorfor det virker igen. I hvert fald henter telefonen lystigt både TDC mail og Yahoo mail igen, så jeg er da tilfreds. Humørikon med tunge

Omdømme 3
Hej Maja og Aniata.

Det der kan være fejlen er netop det a der skal foran smtp på visse modeller.

Når man henter en automatist opsætning til mail så kommer det nemlig ikke med Glad humørikon

Men anderledes er det så på Android units der virker TDC's mail uden det berømte a foran smtp.

for teknisk. naaa Blinkende humørikon

Og til aniata for at gøre det nemmere for andre der skulle løbe ind i samme problem som du, kan du ikke være sød og skrive din opsætning her i din tråd og derefter tryk på "Løsning"

Det vil gøre mig og andre rigtig glade for dig Glad humørikon

Besvar