Svar

opsætning af mail 2011

Hej.

Når jeg følger jeres opsætning til windows mail live 2011, får jeg fejl på vært astmp.mail.dk.  Mails bliver ikke sendt, men jeg modtager ok.  Hvad skal jeg gøre ?

icon

Bedste svar af Stephen1 8 marts 2011, 11:26

Hej lindeparken63

Hvis du har skrevet "astmp.mail.dk" i din opsætning, er det sikkert årsagen til dine problemer. Du skal skrive "asmtp.mail.dk" (jfr. opsætningsvejledningen http://postmaster.tdc.dk/publish.php?id=22739 ;).

Mvh, Stephen

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 1
Hej lindeparken63

Velkommen til TDC-forum.

Først: Du skriver jeres

Øverst på denne side står der: TDC-Forum - Stedet hvor du for hjælp og hjælper andre.

Jeg tror desværre nok, at du har misforstået formålet med dette forum. For det meste er det andre kunder der sidder bag tasterne, og det er jeg også.

Vil du være venlig at kopiere fejlmeddelelsen in i denne tråd?

Vigtig: Hvis der er mailadresser i fejlmeddelelsen, så husk lige at lave dem om til krydser, fordi dette er et offentlig forum, hvor alle kan se hvad der står.Glad humørikon

Omdømme 4
Hej lindeparken63

Hvis du har skrevet "astmp.mail.dk" i din opsætning, er det sikkert årsagen til dine problemer. Du skal skrive "asmtp.mail.dk" (jfr. opsætningsvejledningen http://postmaster.tdc.dk/publish.php?id=22739 ;).

Mvh, Stephen

Tusind tak !  Jeg havde stavet forkert. Undskylt - Jeg havde ikke læst nok - troede det var TDC forum :-(

Omdømme 1
Hej lindeparken63

Stavet forkert, eller som mig, læst forkert. Det kan jo ske.Blinkende humørikon

Så er det jo godt der er en der er vågen. (tak Stephen)

Det er TDC-forum. Et sted hvor kunder hjælper hinanden.

Du er også velkommen til at stille flere spørgsmål eller hjælpe andre.Glad humørikon

Ja,  Maja.  det går nok for stærkt, når man sidder og b.... over den p.... maskine, men som regel er det jo "fejl 50".  Hmm !  Men det lykkedes, der er hul igennem.  Ha en go dag  :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)