Opsætning ad mail på Ipad

Jeg roder lidt rundt i diverse passwords og får hele tiden meldingen at adresse og password ikke stemmer overens. Jeg har passwors til log-in, kald det A og password til mail, kald det B.

I vejledningen trin 5 hvor navn og email adresse skal indtastes - hvilket password skal bruges her.

Ved opsætning af indgårde post - hvilket password skal bruges her og tilsvarende ved opsætning af udgående post.

3 Kommentarer

Omdømme 1
Hej nursen

Prøv dette:

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc/Ipad, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind på webmail og oprette et nyt pasword sådan:

Log ind på mit TDC med dit TDC-logon(samme som til forum) Klik på Webmail-linket ude til højre.
Klik indstillinger - klik password.
Der kan du oprette et nyt password, til dit postpogram.

----------------------------

Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110

Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587

Marker feltet: JA til godkendelse

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587. Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke.

Tak for din instruktion, men den hjalp desværre ikke. Jeg får stadig meldingen at "Kan ikke sende post da brugernavn eller adganskode er forkert. Jeg har netop oprettet en ny adgangskode og fået den bekræftet, så jeg er sikker på at både brugernavn og adgangskode er korrekt.

Jeg kan godt komme ind til min mail ved at gå via Explorer men vil gerne have en mere direkte indgang når nu min Ipad har denne mulighed.

Omdømme 1
Hej nursen

Hvis du er helt sikker på at du har skrevet det hele rigtigt. At der ikke er et mellemrum eller et forkerttegn, burde det virke.

Jeg har desværre ikke flere løsningsforslag.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)