Opretter ikke playlisten!

Jeg har et problem med at få oprettet en playliste.
Når jeg trykker gem efter at have tastet informationer om min playliste ind sker der bare ikke noget?

Nogen hurtig løsning?

10 Kommentarer

"Line og jeg blev også enige om at det måtte være Firefox der laver balladen. Jeg har ikke haft tid til at teste med Firefox derhjemme selv (endnu), men når jeg har gjort det, så sørger jeg lige for at få det fejlmeldt."

Dan - det er ikke Firefox "som laver balladen"

- det er jeres programmører, som ikke har styr på tingene.

Venlig Hilsen Michael

- det er ikke kun dig. Her virker det heller ikke i Firefox.

Mon ikke at vi blot må konstatere, at TDC vil diktere browser-valg Humørikon frustreret

Den er ihvertfald stadig ikke fikset i firefox... Eller det bare mig?

Jeg har nu prøvet nogle gange på Safari.

Den har et tilsvarende problem. Efter et antal sange stopper playeren, og der skal logges ind igen før man kan benytte den.

Matias la Cour

Omdømme 3
Line og jeg blev også enige om at det måtte være Firefox der laver balladen. Jeg har ikke haft tid til at teste med Firefox derhjemme selv (endnu), men når jeg har gjort det, så sørger jeg lige for at få det fejlmeldt.

Det er helt sikkert et Firefox problem.

Jeg kan se, den smule jeg har testet på Safari, at den ikke har helt de samme problemer.

Tester mere og vender tilbage....

Omdømme 3
Hej folkens,

Jeg har talt med flere kunder som oplever dette problem, og i er da også et par stykker her der halser omkring det. Problemet er blot, at når jeg tester efter det, så kan jeg ikke genskabe fejlen.

Jeg sidder derfor og tænker på om det måske kommer af den browser i bruger. Thomas_S-H nævner at han får fejlen i Firefox, men i Internet Explorer virker det fint. Er det det samme for jer andre?

Sagt på en anden måde: Når i oplever denne fejl, hvilken browser benytter i så? Fungerer det i en anden browser? (Internet Explorer, Google Chrome, Safari?)

Jeg har osse det samme problem.

Jeg er Mac bruger, her sker mange sjove ting. Jeg kan ikke gemme playlister, jeg kan ikke tilføje sange til playlister, og når jeg afspiller en playliste, går den i stå efter 5-6 sange. Nogen gange skal jeg så genstarte for at play kan fungere igen.

Jeg er endnu ikke overbevist om den nye play brugerflade, men jeg håber der kommer opdateringer snarest.

Jeg har nøjagtig samme problem i Firefox. Der sker ingenting når jeg klikker på "Gem".

Hvis jeg opdaterer siden, forsvinder oprettelsesboksen, men jeg kan stadig ikke oprette en ny liste hvis jeg prøver igen.

Det virker i Internet Explorer, så nu opretter jeg listen i IE og opdaterer siden i Firefox, så har jeg den nye liste. Jeg ved endnu ikke, om det giver andre problemer, f.eks. med at tilføje musik til listen.

Omdømme 1
Hej Haack7700

Tak for dit indlæg.

Jeg har hørt om andre der har haft samme problem og jeg har da også selv oplevet problemet med at gemme mine playlister. Problemet skulle være rettet og jeg har ikke længere selv problemet, så jeg håber også at det er løst hos dig.

Skulle problemet mod forventning ikke være løst, så vil jeg anbefale dig at opdatere siden, hvis det fejler og så forsøge igen, så skulle det gerne være muligt derefter.

Venlig hilsen Line

Besvar