Oprettelse af tdc Adsl

Hej TDC.

Jeg påtænker at oprette et ADSL linje hos jer. 

I den forbindelse har jeg lige et par spørgsmål.

Jeg vil meget gerne have min egen router på nette så denne trækker de offentlige WAN adresser. Er dette muligt? 

Jeg påtænker ligeledes at bestille en TDC privat alarm, kan denne køre uden at være tilsluttet home boxen?

Alternativt kan jeg sætte tdc alarmen på tdc boxen og få tildelt den anden offentlige ip adresse der er med i mit abonement på min egen router?

Med venlig hilsen

Lars Jørgensen

1 Kommentar

Omdømme 1
Hej Lars

Jeg forstår godt at du bliver forvirret over titlen på dette forum.

Der står TDC-forum og så kan nye brugere ikke tro andet, end at det er TDC-personale du får fat i, og det er der mange der tror, også forum-brugere der har været her i måneder..  

Jeg foreslår denne titel:

"Kunde Forum - stedet hvor TDC-kunder hjælper hinanden"

Hvis der er nogle der svarer dig er det højst sansynlig en anden kunde, og spørgsmåler er så om du som TDC-kunde kan være tjent med sådan et svar. Hvis andre kunder i det hele taget kan svare dig på det.

Hvis du ringer til kundeservise, vil du kunne få et svar, du måske kan bruge til noget.http://tdc.dk/kontakt/

Denne remse er efterhånden skrevet så mange gange, at TDC må kunne se der er et problem, når kunder ikke kan se ud af titlen, hvem der ofte svarer  på spørgsmål.

Hvis jeg ikke havde skrevet dette til dig, havde du højst sansynlig og helt i orden, været sur over du ikke havde fået svar fra TDC.

Hvis du er på facebook, så prøv der. Der er det ofte tdc-personale der svarer. Du kunne jo også prøve at stille dit spørgsmål til andre kunden. Hvem ved måske er der et lyst hoved' der kan svare.

Patrick's forklaring

God Pinse!!

ps. Min forklaring er lidt længere end nødvendig. Det er fordi jeg vil brugge dette indlæg til at linke til, næste gang der er en kunde der misforstår titlen.

Besvar