Hejsa. Som ny kunde har jeg lidt problemer med mit play... Jeg står som "ejer" af 4 telefoner og alle 4 skulle vel kunne bruge PLAY på samme tid... Men flere login med samme bruger accepteres ikke... De andre brugere kan ikke oprette eget login, da de ikke "genkendes" i systemet... ???
Hvad gør man lige??
MVH Søren
Omdømme 1
Hej ny mellem:
Hvis det er ved TDC i har som udbyder så skal i kontakte tdc om dette problem med login på play,
men jeg kan ikke forstille mig at det er muligt at bruge samme brugernavn med forskellige login koder,
til play for der vil jo nok opstå problemer af en eller anden art, men tal med tdc om det er muligt???
det har jeg ikke hørt om det, men det er kun tdc der kan svare på det og jeg ved ikke om andre
forum bruger kan give svar på det ???? venligst HC21.
Hvis det er ved TDC i har som udbyder så skal i kontakte tdc om dette problem med login på play,
men jeg kan ikke forstille mig at det er muligt at bruge samme brugernavn med forskellige login koder,
til play for der vil jo nok opstå problemer af en eller anden art, men tal med tdc om det er muligt???
det har jeg ikke hørt om det, men det er kun tdc der kan svare på det og jeg ved ikke om andre
forum bruger kan give svar på det ???? venligst HC21.

Omdømme 1
SOELAU skrev:
Hvad gør man lige??
MVH Søren
Måske Familielogon ?
eller som hc21 foreslår
Fejlmeld
Kontakt TDC
TDC Facebook
Klage .
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.