Oprettelse af gendannelsesdisk..

Hejsa

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted jeg spørger, men prøver alligevel [i]

Jeg fik ny computer for ca. et halvt år siden, og jeg har ikke fået lavet gendannelsesdiske .. hedder det vist..på den. Er det for sent at gøre det? Og hvordan gør jeg det ? [i]

Håber der er nogen der kan hjælpe, og på forhånd tak [i]

Mvh.

Doramin

6 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +1
Det er ikke sådan lige at svare på.

Det kommer an på hvad det er for en computer og hvilket OS du kører.

Sandsynligvis er det slet ike nødvendigt at gøre - men igen - det kommer an på de aktielle forhold.

Vh

Peter

Tak for svar Glad humørikon

Det er en HP Pavilion g7 notebook,  64 bit?

Omdømme 6
Badge +1
Der tror jeg du misforstod....

Bare fordi jeg ved hvilken PC du har - så ved jeg jo ikke hvad du fik leveret med den. Det må du selv finde ud af i den medfølgende dokumentation.

Hvis nu vi skal tale i helt generelle vendinger - så plejer nyere HP'ere at være leveret med en genoprettelsesfunktion installeret på harddisken. Men det må du selv (eller den der har solgt maskinen til dig) kigge nærmere på.

Vh

Peter

Omdømme 1
Hej Dora du skriver noget om oprettelse af gendannelsesdisk ?? jeg tror du mener systemafbildning

af systemet , som kan bruges til at oprette pc som den var , og hvis det er det hvad jeg tror så gør du på

følgende måde 1) klik på start + kontrolpanel 2) klik på sikkerhedskopiering og gendannelsen

3) og du vil se ude i venstre side er der to menyer hvor der står opret en systemafbildning og lige under

står der opret en systemreparationsdisk . Men i begge tilfælde skal man bruge DVD disk til det , men du

skal undersøge hvor stor pc er og hvad er i den og hvad dit styresystem er , jeg håber det er noget der

kan bruges , med venlig hilsen HC21 .

Hej HC21

Tak for dit svar. Ja det er nok det jeg mente..hehe. Jeg har fundet ud af detGlad humørikon

Mvh.

Dora

Omdømme 1
Hej Dora tak for svaret og det glæder mig at der var noget

der kunne bruges ,supper fint venlig hilsen hc21.Humørikon griner højt

Besvar