Opret mailboks

Hej

Har med stor interesse læst de tråde der havde med fejl på selvbetjeningssiden at gøre, de startede sidste år.

Kan bare melde at der stadig er problemer. Jeg har ikke kunnet oprette en mailboks, men været nødt til at fortsætte på den gamle fra DLG. Den kan jeg tilmelde til mit TDC-login, men den kommer bare ikke frem i mine abonnemmenter og kan ikke bruges til webmail. Jeg har været i kontakt med TDC 5-6gange og fået forskellige svar. Den sidste var at "tiden læger alle sår", nu kan jeg læse at problemet med selvbetjening skulle være løst..

Har andre oplevet tilsvarende..?

2 Kommentarer

Omdømme 1
Du skal jo have et TDC abonnement (bredbånd/IP adgang til nettet) for at kunne oprette en mailboks tilhørende, som så kan knyttes til en mit.tdc.dk konto. TDC gratis mail kan ikke oprettes længere og har ikke kunne det længe. Man kan dog købe en TDC mailboks seperat, som et abonnement, der kan tilknyttes dit login.

En DLG mailboks kan næppe heller tilknyttes et TDC login, da det jo ikke er et TDC produkt (selv om DLG anvender TDC' mail service) Glad humørikon

Jeg har et tdc abonnement med bredbånd / fastnet så det er ikke problemet.

DLG mail får jeg besked om at den tilknytter mit abonnement. Men som alt andet er der ikke gevinst.

Jeg håber stadig..Humørikon frustreret

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P