Opladning af SG2 - random afspilning af til- og frakoblingslyd

• dix
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg er ved at gå i spåner over min SG2, som er begyndt at afspille til- og frakoblingslyd (af oplader) på mærkelige tidspunkter under opladning!

For det første har batteriet en pinlig kort levetid, så jeg er vant til at have opladeren med mig. Men nu sker der dét at den under opladning pludselig bipper i en uendelighed (den karakteristiske lyd som afspilles når den kommer i/fra oplader). Og det er ikke fordi den er færdig med opladningen (selv hvis den var så er det lige voldsomt mange hints at komme med [i]) Telefonen reagerer slet ikke på at jeg fjerner opladeren og symbolet viser at den stadig er tilkoblet.

Nogen med lignende erfaringer? Jeg er begyndt at pille batteriet ud inden jeg går i seng, da jeg har oplevet at blive vækket af de skrækkelige lyde.

2 Kommentarer

Omdømme 4
Badge
Hej dix,

Kunne godt tyde på at der er en løs forbindelse mellem laderen og din SGS2. Har du prøvet at lade den op vha. af USB eller en andens oplader med samme stik for at se om det er laderen der er noget i vejen med?

Kan også være fra telefonens side der er en løs forbindelse til laderen.
Omdømme 3
Hej Dix

Som Electronic rigtigt nok påpeger, virker det til at være en løs forbindelse, mellem din oplader og mobil.

Alternativt, kunne det godt være et fejlagtigt strømstik du benytter, men kunne forestille mig at du allerede selv havde testet den mulighed.

Jeg synes også, du skal forsøge at tilslutte din SG2, til din computer vha. den medfølgende USB kabel, og se om problemet også opstår der.

Hvis ja, er det nok mobilen der er problemet.

Hvis nej, er det nok din oplader der er problemet.

Du må gerne lige vende tilbage, når du har testet disse ting.

Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P