Opgradering til 20mbit. Sjofler gamle kunder | YouSee Community

Opgradering til 20mbit. Sjofler gamle kunder

Vis første besked

35 Kommentarer

Omdømme 5
da der nemt opstår en del pakketab så linien reelt kører langsommere end man ville med en hastighed linien kunne bære.
- Dette er rigtigt. Jeg havde selv problemer i lang tid med at jeg havde 20mbit, men hastighedstesten viste ofte ikke over 512kbit.

Det er også vigtigt at bemærke at da Tdc indførte op til 20mb den 7/2 var det i forbindelse med en ny prispolitik hvor prisen ikke blev sat efter hastighed men efter om der f.eks var voip eller trio på.
 - Ja, men det lyder da skønt! Så vil jeg da gerne have 50mbit uden at betale de ekstra 100 kroner der skal til for dén operation at ske.
Bemærk venligst at når en Tdc ansat skriver på forum er det primært i fritiden og primært som privat person.
 - Okay, hvad er så den dybereliggende årsag til at lave et "Forslag & Idéer"-rum? - For at lade brugerne tro, de rent faktisk har en indflydelse på TDC?
God Weekend!
Omdømme 4
Badge +1
Hejsa

Nu blev max sat til 20mb og ikke 50mb

Nu findes der jo en moderator der kan tage foreslag med videre ind i systemet. Men der skal jo også være en hvis realisme i de forslag der stilles, det er ikke alt der er teknisk muligt selvom det umiddelbart virker sådan.

Et forslag er et forslag og ikke en direkte indflydelse. Man kan stille et forslag og håbe at det bliver til noget men man kan bestemt ikke forlange at det gør det.

mvh

Omdømme 5
Så er det jo også lidt forkert det du siger med at prisen bliver sat efter service og ikke hastighed ... (bare for spas: så må servicen være brilliant god hos TDC!!  Blinkende humørikon )

Jeg ved, at der findes en Moderator her på Forum (faktisk har jeg på det seneste være uhyggeligt meget i kontakt med ham ... ), men jeg skriver også lidt på Yousee Forum, og dér oplever man altså generelt i meget højere grad, at Yousee læser med , og undersøger tingene, som står som forslag, feedback eller fejl på listerne (trådene), og kommer tilbage et par dage eller timer senere, med svaret ja / nej, og spørgsmålet, om man skal tage det videre? Hvor efterfølgende der i nogle tråde kommer tilbagemeldinger uger eller måneder senere, at man har gang i at udvikle noget.

Desuden er der jo Yousee-piloterne, - Det ville også være skønt at have dette hos TDC?

Fortsat en god weekend!

mvh HeinrichP

Omdømme 4
Badge +1
Hejsa

Bare for at slå det fast; Jeg skrev at prisen blev sat efter Indhold/produkt og ikke efter hastighed.

Hvad angår hvorvidt tdc læser med kan jeg kun tilføje at selv om Tdc læser med må man ikke automatisk forvente at når man får et svar fra en Tdc ansat vil der automatisk fulgt op med en løsning der involverer de interne systemer. Vi står som Tdc ansatte primært for at gøre tingene så åbne som overhovedet muligt. Min egen indgangsvinkel til at deltage i forum er den erfaring jeg har og opnår som kørende tekniker i Tdc. Det der ikke er muligt for mig at gøre at gå direkte ind i en fejlretningssag eller oprette en fejlsag.

Der skal man den "rigtige" vej ind. De fleste fra Tdc her på forum er gået ind i det frivilligt og kun en lille håndfuld er officielt sat til at hjælpe og følge op.

mvh

Omdømme 5
Ja, jeg forstår det godt - og du er naturligvis tekniker - alt forladt dér, men det retfærdiggør stadigt ikke, at der er afsat et helt rum til forslag her på forum, og så nogle ganske få personer (Patrick og Admin) til at afgøre hvilke forslag der skal tages med videre, afhængigt af hvordan de lige synes om en bruger eller hvordan et forslag giver mening i deres hoved, og om det i deres hoveder kunne være rentabelt, hvis et sådan forslag skulle føres ud i livet.

- Det er IKKE moderatorernes job. Jeg håber de ansvarlige for de forskellige områder, tv, telefoni og bredbånd er med her på Forum - ikke bare i deres fritid.

Et eksempel kunne være Chriz, som er ansvarlig for PLAY - hun er her hele tiden, og det er skønt at se den direkte forbindelse mellem kunde og ansat, når man gang på gang kan se, at forslag og feedback omkring TDC PLAY-app'en er blevet taget med videre, og at der sommetider bliver skrevet, at et forslag er blevet taget med i den næste opdatering. - DET ER SKØNT, at føle, at man bidrager med noget, hvilket jeg oftere og oftere er i tvivl om her på Forum.

Omdømme 5
Badge
Gruppen til forslag er fremragende til det formål, men jeg tror ikke det hjælper på forståelsen/viljen når alle grupperne bliver spamet med de samme forslag igen og igen.

Det vil være helt naturligt, hvis dem der er ansvarlig, inden for hver deres område kiggede med her på forum, for at få føling med kundernes mening om deres produkter/service.

Mvh

Kim

Omdømme 1
Der er jeg helt på linie med Kim en ansvarlig inden for hver område skal kikke  med jævnligt for det er rigtigt grupperne bliver spamet til med de samme forslag igen og igen og det er altså ikke særlig sjovt derfor er det heller så tit jeg svare på ret meget selv om jeg følger med i næsten det hele simpelt hen fordi den altid kommer med hvem der kunne tænke sig dit og dat og der er altid næsten de samme personer

Omdømme 5
Der må jeg jo så nok undskylde, da det nok til dels også er mig, eller mig only? Trist humørikon

Omdømme 6
Hej Alle

Jeg vil gerne lige gøre opmærksom på, at jeg ønsker meget vide grænser for, hvad der kan og må skrives her på TDC Kunde til Kunde forum.

Jeg går derfor ikke selv ind og påtaler, hvis der bliver "gentagelser" eller "spam", så længe det ikke bliver alt for overdrevet.

Hvis nogen falder over et indlæg, de syntes krydser disse grænser, kan man klikke på "indstillinger" til højre for indlæg og på den menu som falder ned, skal man vælge "Indberet stødende indhold". Når man har valgt dette, skal man lige udfylde den side som kommer op. Når det er gjort, klikker du "underret redaktør". Så får jeg den og ved at der er noget jeg skal kikke på. Hvis man ønsker at jeg svarer tilbage, så skriv det lige når I udfylder feltet som kommer op.

Alternativt, kan man også bare sende mig en PM. Gør du det, så husk link til det, du gerne vil have mig til at kikke på.  Gør man det på den måde, så svarer jeg som regel.

Mht. de påstande som fremføres om hvad jeg kan og skal afgøre, må stå for hans egen regning. Og i øvrigt er det ikke denne enkelte bruger som skal afgøre hvad der er mit job som moderator og ikke skal gøre som moderator. Det afgør jeg sammen med administrator. Så igen må det stå for egen regning. Også er jeg helt enig med de par stykker som har kommenteret det indlæg hvor de påstande fremføres - ting bliver ikke mere rigtige af at blive gentaget  Blinkende humørikon

Hilsen

Omdømme 5
Godt, for så må dette også stå på min egen regning:

Jeg synes ikke det er i orden nogle ganske få personer må bestemme hvad der skal tages med videre, og hvad der ikke skal. Det kommer jo helt an på disses humør, alder, outside-the-box osv. ting, som kan stoppe et indlæg fra at komme videre op i systemet.

- Et job, som jeg synes Dan fra Yousee Forum klarer ganske udmærket. - Han tager ALT med videre og man finder ofte hans kommentarer i samtlige - vigtige som uvigtige - emner på Yousee Forum, hvor han også tager ting videre på kundernes vegne.

Lad dette stå på min regning, hvis det da er mig du mener?

forresten har jeg lige været i kontakt med TDC Kundeservice. - Der er ingen planer om StartForfra, så alle vores forslag, som skulle have været taget med videre, er det ikke.

Godt efterår til jer alle!

Besvar