Opgradering osv.

Man kan her på sitet læse om mange tilbud og opgraderinger af sit net jeg ser bare et temmelig stort problem ved alle disse tilbud selvom jeg er logget ind og vil mene tdc som har mine oplysninger om mit net abonnent osv. så vil de meget gerne tilbyde mig mere og større osv. de kan bare ikke lige skrive om de i det hele taget kan levere alle disse ting det synes jeg er meget surt og søgeligt da de endelig kan fuske sig til at folk begynder at bestille et større produkt som de ikke kan levere men tage pengene for det kan de (der er jo som regel 6 mdr. binding)

undskyld for evt. stave fejl jeg er desværre ordblind

7 Kommentarer

På denne side www.//kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_bb

kunne det være fedt hvis der var et link til kunde sevice så man kunne sende en mail med ens spørgsmål i stedet for en

Telefonnumre og åbningstider

hvis man ville ringe er det okay men det ville være meget lettere for alle at der var et simpelt link til nogle medarbejdere som de så kunne svare på fra en ende af i stedet for en at man SKAL ringe så har man også alle evt. aftaler om evt. opgraderinger på skrift fra begge partnere af

www skulle havde været   http:         

Omdømme 4
Badge +1
Nu er der jo ingen der bliver bundet til et produkt de ikke kan få. Hvis Tdc ikke kan leverer får du enten besked før ordren er kørt igennem og hvis den alligevel bliver kørt igennem får man et billigere produkt. Der er ingen der kan bindes i 6 mdr. for en vare man ikke kan få.

jeg har nu prøvet det før hos tdc at blive bundet til at skulle betale for en mobil som de lukkede pga jeg skyldte dem penge det er dog mange år siden nu jeg skal ikke kunne sige om de har lavet tingne om siden da

Omdømme 4
Badge +1
Det er jo også en noget anden situation. Der er jo forskel på om et firma ikke kan leverer et produkt eller en kunde ikke kan betale Glad humørikon

ja okay jeg giver mig men har lige fådet af vide at jeg ikke på nuværene tidspunkt kan få ud af min linje så vil se frem til den omtalte opdatering af hele landes net til 20 mbit(10 mbit)

Omdømme 4
Hej LoserDK.

Selvom du føler at du ikke har de bedste erfaringer med TDC, så kan du roligt bestille en højere hastighed. Du kommer med garanti ikke til at betale for en hastighed som TDC ikke kan levere.

Du kan godt skrive til TDC. Deres mailadresse står i øverste højre hjørne på dette link. Personligt har jeg ikke de bedste erfaringer med at skrive til dem. Der kan godt gå en rum tid inden de svarer, - men de svarer dog, trods alt. Blinkende humørikon

http://tdc.dk/kontakt/

Hvis dit bredbåndsabonnement er Home Duo eller Home Trio, så kan du bestille en øget hastighed på nettet uden hverken at skulle skrive eller ringe til TDC. Bare brug dette website til bestillingen, - så går det hele af sig selv.

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_bb_skift

Venlig hilsen

FN ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8