Svar

Opgradering af TDC sikkerhedspakke fejler

Hej

Jeg får ofte en dialogboks frem hvor der står at en opgradering af min sikkerhedspakke er nødvendig, når jeg så klikker "Installer" til det kommer en ny boks frem hvor der står at installatioenen fejlede....

Jeg kører win7.

Nogle der kender til tilsvarende og hvad kand er gøres?

icon

Bedste svar af jjs1958 12 juni 2013, 14:43

Hej

Det gør den også.

Det jeg ledte efter i første omgang var et sted på TDC.DK hvor den står, det er fundet nu.

Tak for hjælpen, jeg vil afinstallerer den jeg har og downloade den nyeste version fra TDC.DK

Se original

12 Kommentarer

Omdømme 1
Hej jjs1958

Fordi du skriver Opgradering, og ikke opdatering, vil jeg anbefale at du afindstalerer den gamle sikkerhedspakke, før du henter og indstalerer den nye.

Jeg har erfaring for at det går nemmere, hvis jeg deaktiverer windows firevall, men jeg indstalerer pakken, men om det er nødvendigt med den nye udgave ved jeg ikke. Hvis du gør, så huske at aktivere den igen.

Når den er instaleret, skal du huske at pakken skal lave et dybdescan, så du er sikker på at den nye pakke har været igennem alle dine filer.

Jeg vil tro du kan finde nøglen enten under indstillinger i sikkerhedspakken, ellers må den stå i selvbetjening.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=22446

Omdømme 4
Du har helt ret Maja, sikkerhedsnøglen står i selvbetjening.

hilsen Bente
Hvor i selvbetjening finder jeg nøglen, nu har jeg ledt igennem uden at kunne finde den.

kan du ikke skrive et direkte link til siden?

Hilsen Jens

Omdømme 1
Hej Jens

Vi kan ikke skive et direkte link, for vi kan ikke komme ind på din selvbetjeningsside, men der må være en der kan skrive stien, så du kan finde den.

Omdømme 1
PS:

Den bør også også stå i din sikkerhedspakke.

Se nederst på denne side og klik på abonnementer.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=33258

Omdømme 4
Hej Jens

Maja har ret, et direkte link kan vi ikke give dig, men jeg skal prøve at forklare hvordan du finder det.

Jeg har Home Duo og jeg klikker på SE OG REDIGER, så kommer der en hel liste frem.

Gå ind under indstillinger og derefter ind under Bredbånd.

Der står der TDC Sikkerhedspakke og lige under står abonnementsnøglen(det gør det hos mig)

Håber det giver mening, ellers må du endelig skrive igen.

Hvis abonnementsnøglen ikke står der, kan du kontakte Hotline, de kan sende dig en med e-mail.

Kontakt TDC: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_ringop

hilsen Bente

Omdømme 4
Hej Jens og Maja

Abonnementsnøglen står kun under selvbetjening, det link Maja henviser til, står der: vis mine abonnementer, så kommer der en boks op hvor der står identitetskode og derefter en hel masse tal, men de har ikke noget at gøre med abonnementsnøglen.

Håber at det giver mening.

hilsen Bente

Omdømme 1
Hej Bente

Jeg syns altså det er mærkelig at abonnementsnøglen ikke står i tdc'sikkerhedspakke.

Hvis ikke den gør det, hvordan kan den så valideres under indstalation????.

Under instalationen af yousee-pakken skal jeg taste nøglen ind.

Hej

Det gør den også.

Det jeg ledte efter i første omgang var et sted på TDC.DK hvor den står, det er fundet nu.

Tak for hjælpen, jeg vil afinstallerer den jeg har og downloade den nyeste version fra TDC.DK

Omdømme 4
Hej Maja

Jeg har ledt og ledt og jeg kan med min bedste vilje ikke finde abonnementsnøglen under TDC Sikkerhedspakke???

Nøglen findes kun under selvbetjening, ringede til Hotline(jeg var nysgerrig), da jeg måske havde overset noget, den er ikke som hos dig Maja, under indstillinger. Overrasket humørikon

hilsen Bente

Omdømme 1
Hej Bente

Underligt, når dette skærmdrop ligner det billede, der er af min pakke, når jeg åbner det. 

- Tak fordi du ringede. Glad humørikon

Sikkerhedspakke2

Omdømme 4
Hej Maja

Jeps, at der kan være så stor forskel på 2 pakker!!!

hilsen Bente

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P