Hvorfor er opdatering af sikkerhedspakke meget langsom p.t.
Ofte meldes om time out midt i hentningen af opdateringsfiler?
Omdømme 1
Hej curtbirch.
Velkommen til forummet hvor tdc-kunder prøver at hjælpe hinanden.
-----------------------------------------------------------------
Det kan være støj fra nærliggende sinaler. Jeg havde samme problem i en periode sidste år. Har andre et forslag?
Velkommen til forummet hvor tdc-kunder prøver at hjælpe hinanden.
-----------------------------------------------------------------
Det kan være støj fra nærliggende sinaler. Jeg havde samme problem i en periode sidste år. Har andre et forslag?

Omdømme 6
Hej,
Ja jeg tror på den med støj, nu sner det jo og rigtig meget om jeg må sige, har fået 3 - 5 cm i nat og det her kun taget til. så hvis det forgår over trådløst net og du bor i på Djursland er det en ting der kan gøre det, tror jeg. der er mange ting der skal spilde ind, men muligt er det.
Ja jeg tror på den med støj, nu sner det jo og rigtig meget om jeg må sige, har fået 3 - 5 cm i nat og det her kun taget til. så hvis det forgår over trådløst net og du bor i på Djursland er det en ting der kan gøre det, tror jeg. der er mange ting der skal spilde ind, men muligt er det.
Omdømme 4
Hej
prøv også at genstarte alt dit udstyr incl. din computer, det kan også nogen gange hjælpe på problemet
prøv også at genstarte alt dit udstyr incl. din computer, det kan også nogen gange hjælpe på problemet
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.