opdatering

kørte et nyt progam ind window 9 beta kører af helvedet til hvordan sxletter jeg det ???

7 Kommentarer

Omdømme 1
Hej sluse

Velkommen til TDC-forum.

Hvis du har erstattet windows 7 med windows 9 beta, har du formodentlig slettet windows 7 helt også evt. gendannelsespunkter. Du skriver det ikke virker særlig godt. Kommer der ikke løbende opdateringer til det, så det i det mindste bliver bedre?

Nedenståen kan sikkert ikke hjælpe dig nu, men tænk lidt på det, når dit styresystem virker igen. Jeg har min win7 på en cd, desværre følger der ikke sådan en cd med mere, når man køber ny maskine. Nu kan man oprette en systemreparationdisk. Det er altid en god ide at lave en en backup og ligge den på en extern harddisk eller på en anden enhed.

Jeg skriver dette svar, fordi jeg gerne vil følge med i, hvis der kommer en der har en genial løsning. Så ha' lidt tålmådighed.

Omdømme 1
Jeg tror mere det er Internet Explorer 9 Beta der er ikke noget der heder Windows 9 Beta prøv og slet det ved tilføj/fjern programmer eller lav en systemgendanelse det skulle være muligt jeg har prøvet og google det og der er ikke nogen der kender Windows 9 Beta

Omdømme 1
Hej mfp

Ja selvfølgelig . 1-0 til dig - godt du var vågen.

Hej sluse - Katastrofen var ikke så stor - du kan ånde lettet op. Godt der kom et kvikt hovedBlinkende humørikon

Omdømme 5
Hej,

Nej det vil jeg nu også sige, Windows 8(Kilde: Microsoft, bekræftet af Wikipedia) kommer tidligst næste år, og så ger der mindst 3 år mere før windows 9 kommer, så der er heller ikke en beta, af windows 9.

Omdømme 1
MajaH det var ikke nogen kritik jeg havde bare aldrig hørt om Windows 9 når vi ikke en gang har set en Windows 8 beta endnu så mente jeg bare at det måtte være ie9 beta for den har jeg selv 

Omdømme 1
hej mfh

Jeg tog det sørme heller ikke som kretik. Tvertimod - man kan ikke være lige heldig hver gang man svarer. Jeg vil meget gerne vide hvis mine svar er forkert. Det lærer jeg også af. Så selvfølgelig står det 1-0 til dig. Tak for hjælpen - i øvrigt - jeg er glad på spørgerens vejne at problemet ikke var så stort.

Omdømme 4
Hej   her er lige en supplering

Det nemmeste er at køre en systemgenoprettelse fra netop det genoprettelsespunkt hvor du installerede IE9 Beta, og efterfølgende opdatere Windows med de opdateringer der er udgivet siden dette tidspunkt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)