Ønskeseddel for TDC Play | YouSee Community

Ønskeseddel for TDC Play

Omdømme 4
Hey

Det er den tid på året hvor det er tilladt at tænke stort og ud af boksen: Så kære bruger af dette forum - hvad ønsker du dig at der skal ske med TDC Play?

Jeg har noteret SONOS, iPad version, en opdatering af Android, mere fleksibel adgang på tværs af platforme men er sikker på at der er meget mere på ønskesedlen.

DBH

C

77 Kommentarer

Playlister lavet i sonos/tdc play. Kan komme til tdc play mobil
Omdømme 1
Sonos til TDC play er NU kommet.
http://tdc.dk/element.php?dogtag=p&id=23227

Meget glad humørikon

Omdømme 2
Badge
Chriz skrev:
Tråden bliver lukket på fredag. Tak for input. Det giver et godt overblik over brug og ønsker til Play.

Keep up the good work

C

Det var så i 2011, og denne tråd er stadig åben..

Nu har i lavet en ny app til tablets mv, men den er godt nok rodet.
Det samme gælder pc løsningen.
Har i helt glemt Sonos. Det kunne være dejligt med en integration til Sonos. Så man kan høre ordentlig lyd i stedet for små høretelefoner osv.
Kunne ikke være mere enig!

Jeg ønsker mig bare, at jeg kan bruge TDC Play overalt, når jeg nu har betalt et dyrt Trioabonnement inkl. lysleder. Jeg vil gerne både kunne høre musik og se TV på min iPad/iPhone - også selvom min arbejdsgiver ikke er TDC mobil abonnent.

Henrik

Omdømme 1
Jeg har tre ønsker, på min ønskeseddel for TDC Play:

1) At det fungerer sammen med SONOS

2) At det fungerer sammen med SONOS

3) At det fungerer sammen med SONOS

Håber meget, at bare et af mine ønsker bliver opfyldt snart :-)

Stadig et ret højt ønske, kære TDC. Er der nogen status på problemet eller forklaring på hvorfor det ikke virker? Admin?

Når et nummer vises i en af listerne i Play delen af "Mit TDC" app'en, ville det være rigtigt dejligt, hvis man nemt kunne gå til det album, som nummeret kommer fra. Det kunne f.eks. ved at man trykkede på det mini-albumcover, som alligevel bruges til at illustrere nummeret. Eller alternativt, bare være et menupunkt på den menu der kommer frem hvis man holder fingeren på nummeret.

Det er også lidt træls at man ikke kan redigere i afspilningslisten, mens musikken spiller. Det burde altså være muligt at slette og flytte rundt på i hvert fald de andre numre i listen, selv om et af numrene er ved at spille.

Omdømme 4
Flying Lotus http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=viewartist&artistid=1318115 kan vi ikke tvinge til at være en del af Play. Men vi får en ny platform hvor det ikke vil være muligt at købe musik længere. Det vil få flere artister til at blive en del af Play.

DBH

C

Omdømme 1
ja lige nu er mit største ønske at i kunne skaffe rettigheder til Flying Lotus's plader. det er en smule for dårligt at en så aktuel kunster ikke kan blive hentet med play...

det ville bare være såååååååååååå skønt, hvis jeres app virkede!!! Det er møghamrende irriterende når man cykler derudaf med fed musik i ørerne og så efter 3-5 numre, så låser app'en sig fast i slutningen af et nummer og så er der bare intet at gøre. Man kan ikke genstarte app'en og man kan bare vente i 10-30 minutter før app'en gider starte igen med næste nummer. Så uprofessionelt!

Jeg synes ikke et sådan indlæg er specielt godt...

Tror du virkelig at det hjælper at du sviner til på den måde?

Medarbejderen, der læser indlægget, er jo ikke skyld i det...

og ville nok bare 'slette' indlægget fra sindet... (det ville jeg hvertfald, hvis jeg var medarbejder)

Jeg savner lige som dig virkelig også noget opdatering... og er rigtig træt af systemet, som det virker nu...

men det bedste - for alle parter - må da være at aflevere sin kritik sagligt?

Bare min mening - du har selvfølgelig ret til at have din.

Har fjernet interne og ligegyldige oplysninger fra indlæg, idet de ikke har relevans for denne debat og grænser til injurier - men viser det sig, at de er tilfældige, vil de blive lagt på igen. Hvis det viser sig, at Nightbug ikke har rent mel i posen, bliver vedkommende bortvist!

/Patrick, forum administrator

Det er fordi TDC tilsyneladende er f.... ligeglade med kunderne, når de har dem. Der er ingen informationer til kunderne om hvornår de kan forvente at deres produkt bliver forbedret - generelt er der ingen information til eksisterende kunder. 

TDC play er gammelt, slidt, rodet, dysfunktionelt og trænger til en oprydning.

Omdømme 2
Jeg synes at det er længe siden at TDC har kommenteret dette indlæg? Ville det ikke være på sin plads at komme med en status?

Omdømme 1
Hvorfor ævler han løs om icrap?

Gik spørgsmålet ikke på Sonos?

Vil blot tilslutte mig koret: en HELT ny grænseflade, tak. TDCPLAY's UI er legacy ift. alt andet syntes jeg. Itunes, Spotify etc er år længere fremme i udvikling. TDCPLAY virker ikke bygget efter en præmisse der skal gøre det nemt for brugerne, men istedet blot stille 18 mio numre tilgængelig. Min ønske-liste:

1. Gemme et helt album via 1 klik (- idag skal jeg selv oprette en playliste med text etc - come on!)

2. Lav APP forsiden grafisk, med albums, singles etc. Skip lister og tekst. Gør UI'et attraktivt!

3. Når jeg  har trykket på et album, giv mig mulighed for at 1-klikke på "andet fra samme kunstner"

4. Fjern forside-knapperne "home disk" og "musik" fra TDCplay app'en - hvad skal de dog bruges til når jeg har valgt at lytte til musik? De spilder bare pladsen.

5. Lav (igen) en selvstændig TDC play app - drop "mit TDC", så jeg ikke skal trykke (og vente) flere gange for at komme igang med at lytte.

Omdømme 2
Hej Chriz

Kan du ikke give en klar melding om, hvorvidt I arbejder på at gøre TDC Play klar til Sonos eller ej?

På forhånd tusind tak! Glad humørikon

mvh
Eivind

Chriz skrev:

Hey Lars

Ja vi forventer snart at kunne levere en løsning der vil gøre dig glad for din tablet og Play. I mellemtiden kan du benytte løsningen med denne vejledning som ligger her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/publish.php?id=31189 Scroll ned til løsningn til iPad uden SIM.

DBH

C

Omdømme 2
Sonos integration!

Hej Chriz

Det lyder rigtig godt. Tak for et positivt svar.

PS: Jeg har problemer med at få den til at virke efter den "Ipad uden SIM" metode. Se her: /t5/TDC-Play/MitTDC-App-TDCPlay-Kan-ikke-afspille-mediet-Android-4-0-tablet/td-p/93720

Men hvis der snart kommer en "rigtig" løsning, så vil jeg også hellere vente på den.

Kan du sige noget om, hvornår det forventes?

Venlig hilsen

Lars

Omdømme 4
Hey Lars

Ja vi forventer snart at kunne levere en løsning der vil gøre dig glad for din tablet og Play. I mellemtiden kan du benytte løsningen med denne vejledning som ligger her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/publish.php?id=31189 Scroll ned til løsningn til iPad uden SIM.

DBH

C

Forslag:

Gør det muligt at bruge MitTDC App'en og TDCPlay fra en Android tablet via Wifi, når man er koblet op på TDC internet (HomeDuo og lignende)

MitTDC App'en virker kun, hvis man har et TDC mobilabonnement. Jeg har TDC HomeDuo til min hjemmecomputer og telefon, samt et mobildataabonnement til en bærbar computer.

Når jeg er herhjemme, vil jeg gerne høre musik fra TDCPlay. Jeg kan gøre det på computeren, men det er jo besvæligt at sidde i sofaen med den.

Så jeg vil gerne bruge min Android tablet. Den har ikke SIM-kort, men kun WiFi forbindelse. Det er fint nok, for jeg bruger den kun herhjemme.

Jeg kan godt høre musik fra TDCPlay.dk via browseren i tabletten, men den et noget tung at navigere rundt i på en lille tablet.

Så jeg ville gerne bruge MitTDC App'en til Android via WiFi forbindelsen og HomeDuo, og så spille fra TDCplay derigennem.

Er det en feature, der kommer?

Venlig hilsen

Lars

mort1 skrev:
TDC kunne jo løse det meget nemt:
Give alle SONOS brugere en gratis WIMP premium konto
Seriøst
haha - det kunne jo være dejligt...

men dette er nok et ønske, som du skal gå direkte til julemanden med...

ikke her...

TDC kunne jo løse det meget nemt:
Give alle SONOS brugere en gratis WIMP premium konto
Seriøst
hmmm - 1½måned mere... så er der gået 1 år siden indlæg... hvor sonos allerede var noteret...

sonos...

Det er da nedern at man downloader musik ganske lovligt - men man ikke kan smide musikken på sit musikanlæg...

Håber at TDC finder ud af noget inden marts - ellers er jeg også skiftet...

(medarbejderbredbånd skal fornys der)

Gider ikke betale ekstra, når ikke jeg kan bruge musiktjenesten alligevel...

Selvfølgelig er det ikke TDC's skyld det hele...

Sonos virkede fint over nas/homedisc indtil opdatering Trist humørikon

Besvar