Ønskeseddel for TDC Play | YouSee Community

Ønskeseddel for TDC Play

Vis første besked

77 Kommentarer

Der måtte gerne komme et større udvalg af nyt elektronisk musik såsom dubstep, moombahthon, dance, techno. Jeg har efterhånden savnet en masse kunstnere som jeg har søgt på, men som ikke er der. Enten er kunstneren der ikke, eller der mangler en masse albums fra kunstneren.

Jeg kan sagtens forstår hvis I ikke kan få godkendt licens til at streame musikken igennem jeres service fra kunstneren selv, så er der ikke noget at komme efter kan jeg godt se.

Omdømme 4
Hey peaCe_

Hvis der mangler store dele af en kunstners katalog kontakter vi pladeselskabet for at høre om det er en fejl. Hvis det er helt uafhængige selskaber som vi heller ikke har til salg på TDC Musik, er det en anden sag.

Hvis du sender links til kunstnere som du mener burde være på TDC Play, så vil vi undersøge nærmere.

På forhånd tak for svar

C

Så vidt jeg kan se rundt om på nettet, har visse Windows-smartphones (formodentlig kun dem der sælges i USA?) en lettere genial funktion, hvor telefonen kan "lytte" til en stump musik, og på sekunder genkende det, og finde det i en online musik-butik. Skal vi ikke have noget lignende i Play-appen? Meget glad humørikon

Omdømme 5
@Hippien:

App'en til at genkende musik hedder, en af mange, Soundhound og findes både til iPhone og Android. 

Jeg er enig i dit forslag. - Jeg stod netop så sent som i går og overvejede det selv, da jeg hørte et nummer i radioen, som var godt. Man kunne i TDCPLAY-app'en lave en knap som hedder "Lyt til musik", som så ville søge i musikdatabasen. Denne knap ville så åbne eksempelvis Soundhound. 

Hej Chriz

Shulman:

http://shulman.info/

Der mangler et par CD'er fra denne kunstner. Jeg kan se, at der er lagt en live version ud af et af hans albums, men det er det eneste som er der.

Jeg er stødt på andre kunstnere hvor albums mangler, men kan ikke lige huske dem pt. Jeg vil opdatere løbende hvis det er i orden.

På forhånd tak.

Udover dem mangler Blackmill også. Udover de remixes mangler der også to andre albums

Jeg ville ønske man kunne minimere TDC play på sin Iphone 4's og samtidig høre musik imens man enten er på facebook, sms'er eller andet Glad humørikon
Omdømme 4
Der er en 5. mulighed:

meninge ansatte må ikke udtale sig om projekter der har udviklingskarakter.

Bonusinfo: jeg har lavet endnu en intern forespørgsel om hvornår det sker

DBH

C

Omdømme 5
Nej, det tror jeg ikke. TDC sætter tilsyneladende hverken penge (dermed udviklingstimer) af til TDC PLAY. Vi mangler eksempelvis også stadigt det program til computeren, som Spotify, som vi nemt kan tilgå musik fra play og se webtv på.

For mig er den eneste grund til at have et tdc mobilabonnement TDC Play, da mobilpakkerne er utroligt dyre. Og den pris fører visse - skal vi sige - forventninger med sig. Og her bliver man slemt skuffet, når der ikke er sket noget i næsten et halvt år, og det fungerer ligeså dårligt som det plejer.

Men dette finder TDC nok ud af, når kunderne falder fra en efter en. Desværre har jeg ikke adgang til disse statistikker, og jeg tror at det forholder sig modsat af, hvad jeg forventer. 

Omdømme 1
Nu er mac heldigvis stadig et niche OS.

Det er muligt at i kræver et eller andet, men sådan er der jo så meget.

Omdømme 5
14% af market share i Danmark er selvfølgeligt en minoritet. Men hvis man afspejler disse numre i prisen, forekommer denne regression mindre mærkelig.http://marketshare.hitslink.com/report.aspx?qprid=8&qptimeframe=M&qpsp=151&qpaf=-000%09101%09DK%0DAndroid er ud fra ovenstående, internationalt anerkendte hjemmeside, meget lille. Dennes forsvinden kunne vi jo også håbe på?Denne elitistiske holdning retfærdiggør heller ikke, hvorfor TDC Play-app'en til Windows Phone skulle udvikles med et globalt market share på kun 0.61% - hele 0.86% i Danmark!http://marketshare.hitslink.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=8&qpcustomd=1&qpaf=-000%09101%09DK%0DIkke desto mindre er såvel Macs, som Android, som Windows Phone alle meget, meget lækre - og modstandsdygtige - operativsystemer, som alle er i fremgang.Det er lidt som browseren Opera, som har et globalt market share på 1.66% globalt, og derfor understøtter kun få hjemmesider denne browser til computere. Omvendt udvikler Opera A/G også Opera Mobile og Opera Mini, som er de mest brugte mobile browsere i verden, med market shares på 21.7% på Android, kun for nyligt overgået af Androids indbyggede browser.
er der kommet noget svar på den interne  forespørgsel du lavede ?

TDC kunne jo løse det meget nemt:
Give alle SONOS brugere en gratis WIMP premium konto
Seriøst
mort1 skrev:
TDC kunne jo løse det meget nemt:
Give alle SONOS brugere en gratis WIMP premium konto
Seriøst
haha - det kunne jo være dejligt...

men dette er nok et ønske, som du skal gå direkte til julemanden med...

ikke her...

Forslag:

Gør det muligt at bruge MitTDC App'en og TDCPlay fra en Android tablet via Wifi, når man er koblet op på TDC internet (HomeDuo og lignende)

MitTDC App'en virker kun, hvis man har et TDC mobilabonnement. Jeg har TDC HomeDuo til min hjemmecomputer og telefon, samt et mobildataabonnement til en bærbar computer.

Når jeg er herhjemme, vil jeg gerne høre musik fra TDCPlay. Jeg kan gøre det på computeren, men det er jo besvæligt at sidde i sofaen med den.

Så jeg vil gerne bruge min Android tablet. Den har ikke SIM-kort, men kun WiFi forbindelse. Det er fint nok, for jeg bruger den kun herhjemme.

Jeg kan godt høre musik fra TDCPlay.dk via browseren i tabletten, men den et noget tung at navigere rundt i på en lille tablet.

Så jeg ville gerne bruge MitTDC App'en til Android via WiFi forbindelsen og HomeDuo, og så spille fra TDCplay derigennem.

Er det en feature, der kommer?

Venlig hilsen

Lars

Omdømme 4
Hey Lars

Ja vi forventer snart at kunne levere en løsning der vil gøre dig glad for din tablet og Play. I mellemtiden kan du benytte løsningen med denne vejledning som ligger her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/publish.php?id=31189 Scroll ned til løsningn til iPad uden SIM.

DBH

C

Hej Chriz

Det lyder rigtig godt. Tak for et positivt svar.

PS: Jeg har problemer med at få den til at virke efter den "Ipad uden SIM" metode. Se her: /t5/TDC-Play/MitTDC-App-TDCPlay-Kan-ikke-afspille-mediet-Android-4-0-tablet/td-p/93720

Men hvis der snart kommer en "rigtig" løsning, så vil jeg også hellere vente på den.

Kan du sige noget om, hvornår det forventes?

Venlig hilsen

Lars

Omdømme 2
Sonos integration!

Omdømme 2
Hej Chriz

Kan du ikke give en klar melding om, hvorvidt I arbejder på at gøre TDC Play klar til Sonos eller ej?

På forhånd tusind tak! Glad humørikon

mvh
Eivind

Chriz skrev:

Hey Lars

Ja vi forventer snart at kunne levere en løsning der vil gøre dig glad for din tablet og Play. I mellemtiden kan du benytte løsningen med denne vejledning som ligger her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/publish.php?id=31189 Scroll ned til løsningn til iPad uden SIM.

DBH

C

det ville bare være såååååååååååå skønt, hvis jeres app virkede!!! Det er møghamrende irriterende når man cykler derudaf med fed musik i ørerne og så efter 3-5 numre, så låser app'en sig fast i slutningen af et nummer og så er der bare intet at gøre. Man kan ikke genstarte app'en og man kan bare vente i 10-30 minutter før app'en gider starte igen med næste nummer. Så uprofessionelt!

Omdømme 1
ja lige nu er mit største ønske at i kunne skaffe rettigheder til Flying Lotus's plader. det er en smule for dårligt at en så aktuel kunster ikke kan blive hentet med play...

Når et nummer vises i en af listerne i Play delen af "Mit TDC" app'en, ville det være rigtigt dejligt, hvis man nemt kunne gå til det album, som nummeret kommer fra. Det kunne f.eks. ved at man trykkede på det mini-albumcover, som alligevel bruges til at illustrere nummeret. Eller alternativt, bare være et menupunkt på den menu der kommer frem hvis man holder fingeren på nummeret.

Det er også lidt træls at man ikke kan redigere i afspilningslisten, mens musikken spiller. Det burde altså være muligt at slette og flytte rundt på i hvert fald de andre numre i listen, selv om et af numrene er ved at spille.

Stadig et ret højt ønske, kære TDC. Er der nogen status på problemet eller forklaring på hvorfor det ikke virker? Admin?

Jeg ønsker mig bare, at jeg kan bruge TDC Play overalt, når jeg nu har betalt et dyrt Trioabonnement inkl. lysleder. Jeg vil gerne både kunne høre musik og se TV på min iPad/iPhone - også selvom min arbejdsgiver ikke er TDC mobil abonnent.

Henrik

Kunne ikke være mere enig!

Besvar