Ønskeseddel for TDC Play | YouSee Community

Ønskeseddel for TDC Play

Vis første besked

77 Kommentarer

En gentagelse af ønsket om mulighed for at afspille Pay via Sonos! Det er virkelig ærgeligt at skulle betale for Spotify, for at høre musik. Og så oveikøbet når Play egentlig er et langt bedre produkt på søge siden!

Omdømme 2
Det ville være rart hvis en fra TDC havde tid til at svare på om der bliver arbejdet på at kunne tilbyde Play gennem Sonos-interfacet. Ellers må løsningen jo være at skifte til Telenor og Wimp.

Det kunne være fedt hvis der blev lavet så de sange man afspillede i Play scrobblede til Last.fm!

Derudover kunne en sorterings fuktion på søgninger og playlister være dejligt.

+1 herfra til ønsket om sonos på TDC Play
Omdømme 4
Hey

Der kommer en opdatering af listen, når der er nogen af ønskerne der er opfyldt.

Og der bliver set på listen i forhold til prioriteringer, så julen varer helt til påske i dette tilfælde.

God weekend Forum

C

Omdømme 5
Det er jeg glad for at høre; der er ikke sket så meget nyt på PLAY-fronten for nyligt Humørikon med tunge

Jeg personligt ser gerne et generelt overhaul på designfronten. 

Omdømme 1
Som Sonos ejer hepper jeg helt klart på sonos integration.

Evt med buyin intelligente playlister.

Jeg bliver skuffet hver gang jeg prøver at logge ind på TDC-Play. over den næsten uigennemskuelige brugergrænseflade.

Så det er lige før jeg ville sætte en ny brugergrænseflade endnu højre, end sonos integration.

Jeg har TDC fordi jeg får det igennem jobbet.

Var det ikke tilfældet var TDC ren historik.

Der måtte gerne komme et større udvalg af nyt elektronisk musik såsom dubstep, moombahthon, dance, techno. Jeg har efterhånden savnet en masse kunstnere som jeg har søgt på, men som ikke er der. Enten er kunstneren der ikke, eller der mangler en masse albums fra kunstneren.

Jeg kan sagtens forstår hvis I ikke kan få godkendt licens til at streame musikken igennem jeres service fra kunstneren selv, så er der ikke noget at komme efter kan jeg godt se.

Omdømme 4
Hey peaCe_

Hvis der mangler store dele af en kunstners katalog kontakter vi pladeselskabet for at høre om det er en fejl. Hvis det er helt uafhængige selskaber som vi heller ikke har til salg på TDC Musik, er det en anden sag.

Hvis du sender links til kunstnere som du mener burde være på TDC Play, så vil vi undersøge nærmere.

På forhånd tak for svar

C

Så vidt jeg kan se rundt om på nettet, har visse Windows-smartphones (formodentlig kun dem der sælges i USA?) en lettere genial funktion, hvor telefonen kan "lytte" til en stump musik, og på sekunder genkende det, og finde det i en online musik-butik. Skal vi ikke have noget lignende i Play-appen? Meget glad humørikon

Jeps Sonos integration til play er et must!

Mere support til dette herfra.

Var det ikke for medarbejder bredbånd, så var skiftet til Wimp en realitet.

Glæder mig til en klar udmelding fra TDC snart.

mvh

Brian

Omdømme 5
@Hippien:

App'en til at genkende musik hedder, en af mange, Soundhound og findes både til iPhone og Android. 

Jeg er enig i dit forslag. - Jeg stod netop så sent som i går og overvejede det selv, da jeg hørte et nummer i radioen, som var godt. Man kunne i TDCPLAY-app'en lave en knap som hedder "Lyt til musik", som så ville søge i musikdatabasen. Denne knap ville så åbne eksempelvis Soundhound. 

Hej Chriz

Shulman:

http://shulman.info/

Der mangler et par CD'er fra denne kunstner. Jeg kan se, at der er lagt en live version ud af et af hans albums, men det er det eneste som er der.

Jeg er stødt på andre kunstnere hvor albums mangler, men kan ikke lige huske dem pt. Jeg vil opdatere løbende hvis det er i orden.

På forhånd tak.

Udover dem mangler Blackmill også. Udover de remixes mangler der også to andre albums

Jeg ville ønske man kunne minimere TDC play på sin Iphone 4's og samtidig høre musik imens man enten er på facebook, sms'er eller andet Glad humørikon
Omdømme 1
Sonos.

også Sonos herfra...

Hvorfor er det fuldstændigt umuligt for TDC at svare på, om TDC Play integreres i Sonos?

Der er vel følgende udfald:

1) Det arbejder vi slet ikke på

2) Vi ser på det - men der er langt igen

3) Vi ser på det - og vi er tæt på

4) Vi ser på det - og integrationen forventes at komme omkring.....

Det bør da være muligt at sige et eller andet Humørikon frustreret

Omdømme 4
Der er en 5. mulighed:

meninge ansatte må ikke udtale sig om projekter der har udviklingskarakter.

Bonusinfo: jeg har lavet endnu en intern forespørgsel om hvornår det sker

DBH

C

Omdømme 1
er der overhovedet noget udvikling igang på TDC Play mere???

den eneste grund til at bruge TDC play på mobilen, istedet for Spotify eller Wimp, er da at man ikke skal tænke på data forbrug, når man er tdckunde...

Der sker jo intet med de bugs, der er i de eksisterende apps og det er umuligt at se hvad der sker med TDC Play, både herinde i forum og på websiden tdcplay.dk

som eksempler kan jeg lige give, nogle små irriterende detaljer, som ikke burde være så skide svære at fixe, hvis man da ellers gad...

På Android kunne man, sidste jeg havde en, ikke afspille en temaplayliste uden at skulle klikke på hvert enkelt nummer, da jeg så skifte til Iphone, var det jo lækkert at denne detalje virkede her, men her opdateres temaplaylisterne ikke undtagen du afinstallere app'en

På Android. var der også noget med Bluetooth enheder ikke kunne styre Play, hvilket den kan på Iphone.

og så sent som idag er min favoritplayliste, blevet slettet, da jeg tilføjede et nyt nummer til den, via Iphone

Jeg har set flere tråde hvor folk folk har skrevet som sådanne ting i adskillige måneder, men der sker jo ikke noget, er det for meget at forlange at i retter de fejl der er i apps som folk rapportere (når i nu ikke har kunne finde ud af at teste ordenligt) og i det mindste gøre folk opmærksomme på at de ikke skal forvente i retter noget somhelst, eller vise status på allerede opdagede bugs, så man har noget at forholde sig til...

Omdømme 5
Nej, det tror jeg ikke. TDC sætter tilsyneladende hverken penge (dermed udviklingstimer) af til TDC PLAY. Vi mangler eksempelvis også stadigt det program til computeren, som Spotify, som vi nemt kan tilgå musik fra play og se webtv på.

For mig er den eneste grund til at have et tdc mobilabonnement TDC Play, da mobilpakkerne er utroligt dyre. Og den pris fører visse - skal vi sige - forventninger med sig. Og her bliver man slemt skuffet, når der ikke er sket noget i næsten et halvt år, og det fungerer ligeså dårligt som det plejer.

Men dette finder TDC nok ud af, når kunderne falder fra en efter en. Desværre har jeg ikke adgang til disse statistikker, og jeg tror at det forholder sig modsat af, hvad jeg forventer. 

Omdømme 1
Jeg ville ønske at jeg som Mac bruger var blevet oplyst om, at jeg skulle installere et PC program på min Mac for at kunne downloade musik fra TDC Play.

OG jeg ville ønske at jeg ikke skulle inficere min fede Mac med et "ikke-apple-produkt" der oven i købet har "et dårligt ry".

OG jegville ønske at I ikke lukkede min ellers foretrukne musikformidler Grooveshark og jeg ville ønske at I havde fortalt mig om dette da jeg købte jeres produkt.

Informationsniveauet er forholdsvist lavt ved køb af pakkerne hvis man har svært at overskue alt det man skal huske at spørge om selv. 

Jeg kan ikke (hvis jeg ikke vil instalere Vista) - benytte mig af samme muskitjeneste som alle andre og det finder jeg uacceptabelt! Det må dreje sig om en ganske lille teknikalitet at kunne få det til at køre på en Mac og jeg kan ikke forestille mig jeg er den eneste der har problemet???

Hvis dette skal være "Mit TDC" så skal dette forbedres og hellere i dag end i morgen.

OG så lige TDC film.... suk... under Nyheder i går lå "10" med Bo Derek... Jeg var nærmest lige født da den kom frem - det kan vel dårligt være en nyhed... Det er generelt en noget "sørgeligt" udbud af film man har adgang til - helt ærligt...

Og så vil jeg iøvrigt godt rose til de altid hjælpsomme og venlige hotlinemedarbejdere!

Mvh Trine Naja

Omdømme 5
Og det har jeg klaget over i lang tid nu - der findes endda en facebook fanside for folk, der vil have tdcplay til at virke på Mac OS X.

Det er meget old news det her. DRM-rettigheds-undskyldninger, osv., men lige fra starten har Wimp, Spotify, younameit klaret den udfordring med værdighed. Jeg behøver vel bare indsætte et link til den nærmeste løsning, som jeg har efterlyst i ligeved et år. Den findes hos det meget nære søsterselskab

www.yousee.dk/player - virker på Mac, ikke for TDC-kunder 

Hvorfor der så ikke sker noget, tror jeg snarere er et pengeproblem og prioriteringsspørgsmål fra TDCs top snarere end at det er udviklerne der ikke kan deres kram. - Udviklerne arbejder så pengene passer. Og de passer ikke. 

(jeg har faktisk yousee player skrevet som et ønske i selveste min lang-tid-på-bagen signatur nedenfor) 

Omdømme 1
Nu er mac heldigvis stadig et niche OS.

Det er muligt at i kræver et eller andet, men sådan er der jo så meget.

Omdømme 5
14% af market share i Danmark er selvfølgeligt en minoritet. Men hvis man afspejler disse numre i prisen, forekommer denne regression mindre mærkelig.http://marketshare.hitslink.com/report.aspx?qprid=8&qptimeframe=M&qpsp=151&qpaf=-000%09101%09DK%0DAndroid er ud fra ovenstående, internationalt anerkendte hjemmeside, meget lille. Dennes forsvinden kunne vi jo også håbe på?Denne elitistiske holdning retfærdiggør heller ikke, hvorfor TDC Play-app'en til Windows Phone skulle udvikles med et globalt market share på kun 0.61% - hele 0.86% i Danmark!http://marketshare.hitslink.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=8&qpcustomd=1&qpaf=-000%09101%09DK%0DIkke desto mindre er såvel Macs, som Android, som Windows Phone alle meget, meget lækre - og modstandsdygtige - operativsystemer, som alle er i fremgang.Det er lidt som browseren Opera, som har et globalt market share på 1.66% globalt, og derfor understøtter kun få hjemmesider denne browser til computere. Omvendt udvikler Opera A/G også Opera Mobile og Opera Mini, som er de mest brugte mobile browsere i verden, med market shares på 21.7% på Android, kun for nyligt overgået af Androids indbyggede browser.

Besvar