Nyt simkort, nyt nummer?

Hej. Hvis man bestiller nyt simkort (Her på siden, online), er det så automatisk nyt nummer? Og hvornår træder det nye nummer så i kraft?

Udover det, så har jeg iPhone. Så hvis jeg bestiller nyt simkort kommer der vel et kort i normal størrelse? Hvordan løser jeg lige det? :-) 

1 Kommentar

Hej Geeta Soerensen,

Når man bestiller et abonnement spørge hjemmesiden om du ønsker at beholde dit gamle nummer, eller om du ønsker et nyt, du kan dog ikke få lov til at vælge hvad et evt nyt nummer skal være.

Det er forskelligt hvor længe det tager før dit simkort træder i kraft, men du vil modtage en ordrebekræftigelse der fortæller hvor lang tid det tager. - hvis du er i tvivl bør du kontakte kundeservice, på telefonen og høre hvor lang tid det vil tage i dit tilfælde. du kan finde deres nummer her www.tdc.dk/kontakt

Vi er gået over til at sende Multisimkort ud til nye kunder, et multisimkort er et kort i normal størrelse, men hvor man kan presse midten ud, så man står med et micro simkort. så det passer til alle telefoner Glad humørikon

Hilsen Per.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P