nyt sim-kort


  • 0 kommentarer
fik ikke betalt regning til tiden, så mit nummer blev lukket, ringede til tdc, og betalte det fulde beløb over netbank, men får oplyst at de ikke kan åbne det gamle sim-kort igen, men de vil straks sende et nyt med det samme nummer på, det har jeg så modtaget, men hvorfor skriver telefonen det er inaktivt? skal jeg aktivere det på nogen måde? 

1 Kommentar

mit simkort virkede ikke efter jeg havde forsøgt at sættte det i en anden telefon, og kontaktede der efter TDC, som så ville ringe tilbage et par dage efter (20.01.11 mellem 14 og 16.oo, DER SKETE IKKE EN SKID, så jeg kontaktede TDC dagen efter, hvor jeg fik at vide det var den 21.01.11 mellem 14-16.oo. men DER SKETE IKKE EN SKID, dagen efter tog jeg turen til TDC butikken (40 km.) og fik isadt et nyt simkort (som var beskadiget) og fik at vide det ville virke over middag, MEN DER SKETE IKKE EN SKID

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)