Nu synes jeg lige at jeg vil smide et spørgsmål ind her på forum.
Det undrer mig, at når flere forskellige brugere her på forum tilkendegiver at man har glemt sit pasword til mailserveren og samtidig oplyser at man stadigvæk har sit tdclogon, at man fra tdc's side oplyser at man skal henvende sig til kundeservice for at få tilsendt et nyt password til Mail, når men reelt har en mulighed for at gå ind på Mail med sit TDClogon og selv oprette et nyt password til Mail.
Det er måske mig der er forkert på den, men jeg vil da lige oplyse at jeg selv har gjort brug af denne mulighed, og muligheden som jeg ser det, er der stadigvæk. Lad os en gang for alle få klarlagt og bekræftet om det er en reel mulighed.
Venlig hilsen en flittig bruger af dette forum.
KPN
Omdømme 6
Hej KPN
Nå, også alligevel
Men du har jo været her så længe, at du kan redigere
Hilsen
Patrick
Nå, også alligevel

Men du har jo været her så længe, at du kan redigere

Hilsen
Patrick
Omdømme 1
Hej KPN
Selvom det er et gammelt indlæg som du har oprettet i en tråd, syntes jeg det er et genialt spørgsmål.
Patrick svarer med "NÅ, også alligevel." Da Patrick tilsyneladende svarer i vest hvor du spørger i øst, giver det ikke rigitg nogen mening.
Jeg vil godt komme med et klart svar: Ja - det kan man godt.
Log ind på MIT TDC > Mail > Indstillinger > Skift password til din mailboks...(opsætning)
Det må være en accepteret løsning, hva'?
Selvom det er et gammelt indlæg som du har oprettet i en tråd, syntes jeg det er et genialt spørgsmål.
Patrick svarer med "NÅ, også alligevel." Da Patrick tilsyneladende svarer i vest hvor du spørger i øst, giver det ikke rigitg nogen mening.
Jeg vil godt komme med et klart svar: Ja - det kan man godt.
Log ind på MIT TDC > Mail > Indstillinger > Skift password til din mailboks...(opsætning)
Det må være en accepteret løsning, hva'?

Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.