Det har været en dejlig eftermiddag, med masser af flinke TDC-mennesker og en masse dejlig ventemusik.
Jeg havde et par spørgsmål om mobil, flytning og min regning - jeg fik ikke svar på mine spørgsmål, men jeg fik opsagt mit mobile bredbånd til kr. 99 og tegnet et nyt til kr. 49 - mærkværdigt at jeg skal ulejlige og bruge 46 minutter på simpel kundeservice - det skal da ske automatisk via en mail til mig; Hej kunde, vi har et godt tilbud til dig (nå nej, det var jo Larsens replik).
Mit spørgsmål til TDC-erhverv (til hvem det aldrig lykkedes at kunne ringe på til på 80808022) var: Et tidligere kendt abonnement der hed MaxTalePro har ændret navn - men til hvad?
m.v.h.
Jørgen
Bedste svar af J_rgenMoeslund
Hej "soknu123"
Tak
Det var da imponerende. Har du adgang til de hemmelige sider? Jeg kan følge dit link og kan selv læse, men indtil videre kan jeg ikke selv søge ind på den korrekte side.
Selv om jeg søger på MaxTalePro får jeg kun et (forkert) resultat.
Tak for hjælpen og slut herfra
Se original
Tak
Det var da imponerende. Har du adgang til de hemmelige sider? Jeg kan følge dit link og kan selv læse, men indtil videre kan jeg ikke selv søge ind på den korrekte side.
Selv om jeg søger på MaxTalePro får jeg kun et (forkert) resultat.
Tak for hjælpen og slut herfra