Nyt fastnetnummer...


Hej!

Jeg skiftede i går fastnet-telefonnummer (har bredbåndstelefoni) inde under selvbetjening og har også fået bekræftelse på det nye nr. I mailen står også: Vær opmærksom på, at vores bredbåndsforbindelse altid har et telefonnummer tilknyttet.."  ????

I dag har jeg overhovedet ikke kunne ringe ud, og man kan heller ikke ringe til den..

Jeg har prøvet at slukke routeren og pc i 10 min og tændt det igen...hjælper heller ikke..

 

Kan du hjælpe mig?:-)

 

Mvh

Vibeke Andreasen

1 Kommentar

Omdømme 3
Hey Vibeke,

Hvis du har et aktivt bredbånds og bredbåndstelefoni abonnement fra TDC, burde din telefon virker hvis det er kablet korrekt i husstanden. Du kan finde hjælp til kablingen her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=28652

Det der menes med at der altid er et telefonnummer tilknyttet betyder at hvis man kun har bredbånd, uden telefoni, får man det der hedder et EM nummer, der starter med EM og 6 efterfølgende tal.

Hvis kablingsvejledningen ikke hjælper dig, må jeg bede dig kontakte vores hotline. Du finder kontaktinfo og åbningstider på www.tdc.dk/kontakt

Hilsen Alex

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)