Nyhedsserver i udu?

I går kunne jeg ikke få forbindelse til TDC nyhedsserver - det kan jeg godt i dag; men der kommer ikke nogen nye nyheder i grupperne (plejer at have trafik).

Er det bare mig eller har andre observeret det samme?

6 Kommentarer

Omdømme 4
Badge
Noget er nok galt med Newsserveren, jeg kan ikke sende - server svare ikke og hvis man pinger den er det af meget svingende kvalitet, den ene gang pakketab 50%, næste gang 100% tab og næste gang måske "kun" 25% tab.

Jeg bruger normalt Giganews

Mvh

Kim

Omdømme 4
Jeg tror, at svaret findes her:

http://tdc.dk/publish.php?id=33545

Mvh

Stephen

Omdømme 4
Badge
Næppe, det er jo ikke Dagens Nyheder det drejer sig om, men Newsseveren - altså en slags debatforum med tusindvis af grupper/emner.

Mvh

Kim

Omdømme 4
Badge
Det se ud til at Newsserveren virker igen.

Mvh

Kim

Omdømme 4
Halløj,

Beklager at denne tråd er fløjet under radaren indtil nu, jeg har ellers luret på "news.tele.dk" og "newsserver" i håb om at kunne være hurtigt ude med info! 

Vi flyttede news-setuppet fysisk i torsdags, og i løbet af fredag opstod der en udfordring med én af serverne, så der ikke kunne postes nye artikler. Det resulterede i, at vores ansvarlige måtte i gang med at bygge dén server op fra bunden (fysisk), og herefter restorere data. Omkring midnat fredag aften/lørdag morgen var serveren oppe at køre igen, og den ser ud til at køre stabilt nu. Vi monitorerer for "skvulp" på det nye hardware løbende.

/Ulf

Omdømme 4
Badge
Tak for info, det er altid dejligt med lidt oplysninger om hvad der gik galt.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)