Nyhedsgrupper - slette gamle poster !

• Als
  • Udforsker
  • 27 kommentarer
Hej

For en del år siden, var jeg medlem af en nyhedsgruppe og hvor jeg så også skrev nogle indlæg i, det er nogen af de indlæg jeg meget gerne vil have fjernet. Men problemet er bare, at nyhedsgrupperne er havnet på google grupper og det samme er også de gamle poster.

Jeg har via Windows Live Mail, endelig fået adgang til nyhedsgruppen, efter en del bøvl. Det var server navnet news.tele.dk , jeg fandt ud at jeg skulle bruge og så finde nyhedsgruppen på den måde. Jeg har oprettet navnet og e-mail som stod i den gamle post, men når jeg prøver at hente de gamle poster fra nyhedsgruppen kan jeg ikke komme til det. Og siden de ligger på google grupper, har jeg prøvet næsten alt muligt for at få dem fjernet, google er sku iikke lige sån til at kontakte, der er alverden kontaktformularer og endda også et forum, men ingen svar !! Skide frustrerende !! [i]

De har endda vist et link på et forum, hvor jeg godtnok har oprettet et spørgsmål,  men det er kun det eneste svar jeg har fået - http://support.google.com/groups/bin/answer.py?hl=en&answer=186852

Så spørger jeg så lige, hvordan f..... skal slette en post, når man ikke kan logge ind, når det ikke er en google konto posten skrevet i ??

Kan i evt. gøre noget, det er trods alt jeres servernavn ?

Håber i kan hjælpe mig !

Mvh

Peter

4 Kommentarer

Lag mig lige høre, er det den korekte kategori det her spørgsmå ligger i ?? Siden der slet ingen der slet ikke har reageret overhovedet  !

Omdømme 1
Hej Als

Jo det er den rigtige kategori. Problemet er bare at det er et kundeforum du skriver dit spørgsmål i, og derfor ikke direkte til TDC-personale.

Grunden til at du ikke har fået svar, kan være at andre brugere ikke ved hvad svaret på dit problem er..

Jeg ved at andre har skrevet om nyhedsgrupper, men dit problem har jeg ikke set før.

Men du kan jo prøve at kikke i de tråde, for at se om det kan finde et svar:

/t5/forums/searchpage/tab/message?searchGranularity=tdc%7CCommunity&q=nyhedsgrupper

Hej

Nu prøver jeg, at køre vidre med spørgsmålet her: /t5/Bredb%C3%A5nd/Nyhedsgrupper/m-p/67661/highlight/false#M9902 og ser om det skulle hjælpe !!

Mvh

Als

Omdømme 1
Jeg læser med på nyhedsgrupperne - altså ikke det her webbaserede TDC forum, men nyheddsgrupperne på newsserverne.

Det lange svar:

Teoretisk set kan man sende en cancel til sine indlæg, fra samme newsprogram som man brugte dengang og formodentligt kræver det også at det er fra samme IP adresse. Men dine - nu uønskede - indlæg er spredt på servere over hele verden og det er langt fra alle servere der accepterer cancels.

Det korte svar:

Nej, du kan ikke slette gamle poster.

Læs evt også:

http://www.usenet.dk/?side=dk-oss#slette

Klaus

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@