Nye tlf | YouSee Community

Nye tlf


Hej bliv ringet op d.15 /3 angående at forlænge mit abonnement og vi aftalte at forlænge og jeg skulle have en ny mobil. Har ikke hørt noget fra tdc siden og har prøvet at ringe men hænger til tørre fra en halv time til en time uden at snakke med nogen fra tdc. Synes ikke deres service er en skid hver . Måske kan jeg hjælp her .


1 Kommentar

Omdømme 5
Det lyder mystisk. Man behøver da ikke "forlænge" sit abonnement. Et abonnement har man indtil man selv siger det op.

Hvis du gerne vil ha' en ny telefon, så kan du da bare købe den i TDC's webshop. Det behøver der ikke være en medarbejder ind over.

http://shop.tdc.dk/Mobiltelefoner/mobile-phones,default,sc.html

Hvis du køber en "Tilskudsmobil" så er du bundet til det abonnement du vælger i det næste halve år.

Og ja, - TDC's service er nogle gange ganske mangelfuld, men det er der ikke nogen på dette forum der kan gøre noget ved. Vi er almindelige kunder ligesom dig selv.

Mvh FN ;-)

Besvar