Nybegynder med TDC home trio

Jeg må sige jeg bestemt ikke har fået en god start hos TDC som udbryder af internet.

først har de ikke sendt mig det kontonr jeg skal bruge for at oprette en mail adresse, så lover de at sende det inden for et par dage, da der var gået 6 dage havde jeg forsat intet modtaget, så ringer jeg til dem og får at vide at det ER på vej og undskyldningen var at tdc sender breve som B post hos postvænet.

så ringer jeg igen efter 10 dage hvor jeg ikke har set skyggen af det lovede brev, nu var forklaringen så at brevet er sendt til en anden borger i en hel anden by.

men så fik jeg at vide at jeg kunne bruge EM nummer i stedet, det nr har jeg jo haft hele tiden, men fik ikke at vide at det kunne bruges.

jubii tænkte jeg nu kan jeg få oprettet en mailadresse hos TDC, MEN ak efter i en time at prøve at forsøge at oprette en mailadresse så ringer jeg til supporten hos tdc, så er undskyldningen så at deres server er nede og jeg nok først kan oprette mail i løbet af en uge til 14 dage.

Helt ærlig, er TDC så ligeglade med deres nye kunder ??

jeg bestyre nogle hjemmesider men der kan jeg ikke besvare mails idet jeg jo skla have en mailadresse hos TDC for at kunne sende mails via mine hjemmesiders emailadresse.

så eneste mulighed er at oprette en hotmail og så må jeg overveje om TDC er værd at bruge tid og penge på.

Er deet virkelig sådan hos TDC ????

ja og som forventet står det heller intet på deres drifts status side [i]((((((((

2 Kommentarer

Omdømme 4
Hej rin71,

Det er en uge siden du lavede dit indlæg. Har du fået oprettet din mailadresse?

Hilsen Ulf

Hej Ulf.

Nej for har jo fået deværse forskellige svar når jeg har kontaktet supporten.

men i går snakkede jeg med en sød kvinde som har brugt meget tid på at finde ud af hvorfor jeg ikke kan oprette mail, jeg skulle høre fra hende i dag Onsdag omkring om der er kommet en løsning på problemet.

Hilsen

Karsten

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)