Ny TDC Play musik-app

Vis første besked

54 Kommentarer

tak.. den nye app (den 4-kantet) virker på min tab (uden simkort).

Jeg er rigtig tilfreds med den nye app, rent funktionelt, men der er et par bugs:
Efter 3-4 gange tænd/sluk af bluetooth, forsvinder genvejene play/pause og skip på lock screen.
Når radioen har afbrudt og vender tilbage, spiller den kun et halvt sekund, så skal man manuelt ind på mobilen og trykke play.
Pauseknappen på radioen har samme fejl.
Og den værste, der er ikke registreret fri dataforbrug på appen! Jeg har 1,5 gb pr måned, og har max brugt 200 mb på andre ting, men har i dag fået sat hastigheden ned.

(Samsung galaxy note II og ford c-max 2013)
Så længe der ikke er DLNA-understøttelse i den nye app, benytter jeg fortsat den gamle. Det er derfor lidt irriterende, at man hver gang man åbner musik i den gamle skal affærdige beskeden om den nye app. Beskeden er trængt ind. Kunne I ikke lave en opdatering, hvor denne notits kun vises en gang?

Tak for ny app, men hvor blev min AIRplay mulighed af? En musik app mister rimelig meget i værdi når det ikke er muligt at aflytte indholdet.

Airplay ikonet kommer ikke frem ved afspilning. (Der afspilles på Libratone)

Synes desværre der mangler en del hver gang i opdaterer?

På forhånd tak.

Vh. Thomas

Hvis du bruger app'en på iPad, så skal du trykke på højttalerikonet (øverste linie, lidt til højre for midten), og så kommer Airplay ikonet frem ude til højre. På iPhone skal du ind på skærmen med den aktive afpilning (hvor du kan se album cover, play/back/forward knapper osv). Når du klikker på albumcoveret får du Airplay ikonet frem, sammen med volumenkontrol.
Kører du IOS7 er det nemmeste dog nok bare at swipe nedefra - så har du Airplay direkte i IOS menuen.
Giver forklaringen mening?
Hej

Tak for hurtigt svar.

Go dag.

Vh. Thomas

Når jeg er i Windows Phone appen, læser under HJÆLP, og i stykket med Playlister, så står der at jeg kan redigere playlister m.v. på tdcplay.dk. Når jeg forsøger, så får jeg at vide at jeg ikke har et abonnement som tillader dette, til trods for at jeg har TDC Mobil-abonnement... Jeg er blevet oplyst at dette ikke er et problem for IOS og Android, da den kan validere, men det kan Windows Phone ikke - hvad gør jeg så hvis jeg gerne vil redigere og tilføje andres playlister på min Nokia 925?

Hejsa

Er super glad for den nye app. Men kan man ikke lave offline lister mere?? jeg tænker at man bruger en masse GB på at afspille musik når man ikke er hjemme og på wifi??

Mvh Susanne

Hej Ulf, Spændende med ny app til når man er på farten. Den virker. Jeg har netop konstateret at den gamle app nu er fuldstændigt låst for afspilning, og man derfor ikke kan spille musik over DLNA. Kunne I i det mindste ikke lade den gamle app leve indtil I fik DLNA over i den nye app?! En quick-and-dirty løsning ville være at smide et link til en apk for en tidligere version til os, der hører 95% af vores musik over DLNA. Det ville være fedt at kunne høre musik på sit anlæg igen Glad humørikon Tak for forståelsen og hjælpen. Mvh, Esben
Ja det er noget rod må man sige. Er helt enig.

Vi har 3 enheder, fint fungerende med den nye TDC Play Musik app (2xiphone 5s + Ipad), men min 4s vil ikke afspille. iOS er opdater
Hov.... :-)
iOS er opdateret, og jeg kommer fint ind i app'en, men så går den i stå..... Kan godt klikke ind på albums/sange osv, men afspiller intet.
Hvad kan årsagen være???
Mvh. Line
Hej,

Hvor blev netradio delen af i den nye app?
Virker musik ikke mere med den gamle TDC play app? Der står nu kun "hent den nye musik app her" og kan ikke bruge afspilleren.

Hvordan kan man bu redigere/slette en sang på sin playliste? Jeg kan kun i den gamle app og ikke den nye musik app. Nogen der kan hjælpe?

Kan heller ikke få favoritter til at virke. Når man trykker på stjernen i afspilleren ved et nummer og farven skifter i stjernen burde den så ikke overføres til favoritter? Den gør den ikke altid på min samsung smartphone. Nogen der kan hjælpe her også?

Hej TDC

Jeg har siden den nye app kom ud ikke kunne afspille musik på appen.
Når jeg prøver at afspille en sang og trykker play kommer IPhones loading ikon op på skærmen på den valgte sang. Den står og tænker og kommer ikke videre. Hvad kan jeg gøre for at løse dette?
Hej TDC

Jeg har ikke en "afspil til" mulighed i den nye app - kan du/i fortælle hvor jeg finder den??

Mvh

Thomas

Hej Thomas,

Den nye app understøtter ikke DLNA - der skal man benytte den gamle app (android).

Se mit forumindlæg for yderligere detaljer.

Mvh,

Esben

Hej - Det kan jeg ikke forstå - for kører med IOS 7 - og TDC Play appen (den nye) kan ikke streame Airplay - som den gamle app kunne...   hvad sker der for dette tilbageskridt.. !? 
mvh Rene

Hej, vi havde samme problem. (3 fungerende enheder, men 1 der ikke kunne afspille). Jeg fandt ud af at man under "selvbetjening->Mine tjenester" blev nødt til at oprette et ekstra login under "familelogin" -> "inviter ny bruger". Ved at logge på med det nye brugerlogin, virkede afspilleren igen på enheden. Hvis der er for mange enheder tilknyttet samme login skaber det problemer åbenbart.
Det var en ide at prøve i hvert fald ;-)
Badge
Ja fint, men hvor er radio kanalerne blevet af, som vi jo havde før, jeg kan i hvert fald ikke finde dem

hej junior jeg har også snakket med tdc om de redio kanaler der mangler i den nye app og de siger at de har stoppet sammeerabejdet med dem der laver dem så de kommer ikke tilbage i appen.

men er stadig at finde hvis man har tdc boxen til tvet

venlig hilsen Stig Petersson

Badge
Tak for svaret

Men for mig ville det være mere relevant at kunne høre radio fra mobilen

Mvh

Ole

Der er masser af andre app´s  til det brug - søg på radio i app store...  eller NOVAfm bare "radio play" den indeholder stortset alle de kanaler du kunne tænke dig...   :-) 

Windows phone appen kræver at man har mobil-abonnement hos TDC, men iPhone og Android apperne kræver kun man er TDC kunde.

Hvornår bliver Windows Phone appen opdateret?
Nu har jeg fulgt dlna tråden her på siden men er ikke blevet klar over om dlna virker for nogle for det gør ikke for mig. Har yamaha reciver og galaxy s3 telefon. mit spørgsmål er  er der nogle der tror det nogen sinde kommer til at virke eller er denne ydelse kun for dem som har appel

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)