ny kanal

jeg have hørt om det skulle komme nye kanaler til december det have jeg hørt fra en tdc butik

vh simon

7 Kommentarer

Omdømme 1
Du kan læse mere her http://netnyt.tdc.dk/publish.php?id=30201

Omdømme 2
Hmm. Hvad er årsagen til at du opretter en ny bruger, hver gang du spørger?
Omdømme 1
Hej Pulvermos

Jeg under mig lidt over dit spørgsmål.Overrasket humørikon

Omdømme 2
Hej,

Jeg synes bare det virker lidt mærkeligt, at Simon opretter en ny bruger hele tiden. Han har bla. også oprettet simonr, tosset, 008 og vaw.
Omdømme 1
Hej Pulvermos.

Aha - så er jeg med. Jeg har læst nogle stykker af de brugernavnes indlæg og jeg ved ikke om det er samme bruger. Hvis det er kan det jo være at brugeren ikke ved at der skal bruges det samme brugernavn hver gang. Jeg syns det er godt du bringer det på bane.

hej Simon.

Hvis det forholder sig som pulvermos  siger, kan det på et tidspunkt give problemer for dig, da systemet engang i mellem har svært ved at takle mere end et brugernavn og det gælder særlig hvis du også har adgang til selvbetjening.  Det brugernavn og pasword du bruger til at komme på TDC-form med kaldes for TDC-login. Jeg vil på det kraftigeste anbefale dig at kontakte kundeservise, for at få slettet brugernavne, således at du kun har et. Jeg skriver desværre af erfaring, da jeg på et tidspunkt fik oprettet flere tdc-login, som tilsidst fik sat teknikkerne på overarbejde.

Hvis du har fået det rigtige svar fra StinaC, tror jeg hun ville være glad for en løst tråd. Og så hjælper du også andre brugere, men at finde en hurtig løsning på dit spørgsmål. . Ud for alle indlæg er der en knap du kan aktivere, men kun aktivere for det svar du mener har hjulpet dig med dit spørgsmål.

Det er snart weekend - så i ønskes begge en god weekend. Glad humørikon

Omdømme 2
Jeg ønsker også god weekend herfra. Blinkende humørikon
Omdømme 4
Badge
Også en god weekend herfra, med håb om godt vejr. Blinkende humørikon

Besvar