Svar

Nokia E7

Hej alle,

Jeg ville høre om der var nogen der har forespurgt eller ved om TDC får Nokia E7 i deres sortiment?

Jeg har hørt den skulle komme på markedet i uge 49 (om to uger), men jeg har intet hørt om TDC tager den ind, og hvornår de eventuelt gør det?

Derudover kunne det være interessant at vide hvad den kommer til at koste fx. i forhold til Nokia N8.

Med venlig hilsen

Brian

icon

Bedste svar af Macbom 13 december 2010, 23:03

Hej Brian,

Tak for dit indlæg.

Jeg har undersøgt det i dag, og vi har ikke fået nogen melding angående E7, så mit umiddelbare bud er at vi ikke får den i sortiment. Samtidig har jeg sendt de ansvarlige en mail omkring telefonen, så når de svarer tilbage, skal jeg sørge for, at du får besked herinde.

Med venlig hilsen

Martin

TDC Butik

Se original

8 Kommentarer

Hej Brian,

Tak for dit indlæg.

Jeg har undersøgt det i dag, og vi har ikke fået nogen melding angående E7, så mit umiddelbare bud er at vi ikke får den i sortiment. Samtidig har jeg sendt de ansvarlige en mail omkring telefonen, så når de svarer tilbage, skal jeg sørge for, at du får besked herinde.

Med venlig hilsen

Martin

TDC Butik

Tak for svaret, jeg er stadig interesseret i at høre mere om E7, og om i får den i sortimentet, selvom jeg dog har købt en N8 i sidste uge.

Jeg har dog et andet abonnement jeg kan købe den på hvis det skulle blive aktuelt.

Hej Brian,

Jeg opdaterer tråden her så snart jeg har hørt noget.

Indtil videre god fornøjelse med din N8'er Glad humørikon

Med venlig hilsen

Martin

TDC Butik

Noget ny vedr. Nokia E7

Hej Brian,

Der er desværre ikke noget nyt. Jeg har fornyligt talt med vores Nokia butikskonsulent og han fortalte at den er blevet forsinket på grund af noget softwaremæssigt.

med venlig hilsen

Martin

TDC Butik

Hej med jer i TDC,

Hvornår regner I med at få Nokia E7 i jeres produkt sortiment på Internettet ?

MVH, Johan

Jeg har købt den for par måneder siden hos Call me...TDC er lidt for langsome.

Tak for dit svar,

Jeg har en ny smartPhone,
.   men Jeg vil gerne købe Nokia E7,
.   men det haster heller ikke.

Besvar