Svar

Nokia 920

• Deltager
  • 3 kommentarer
JA så skete det gik kold( frys) i skærmbillede og hvordan man så lige klare det når man ikke lige kan tage batt ud af mobil .... fandt ud af det via nokia hjemme side eller glad for Nokiaen ,læser lidt om problemer med støv i linse? og fejl i Windows ? men hvad vi for vel lidt opdate næste år så den ikke koger kold igen???

icon

Bedste svar af Sttn 8 januar 2013, 16:08

Hej,tak

Efter 2 år med HTC der da virker ok med synes var besvær at finde rundt i, hvis der lige var noget man skulle rette,så er tilgang til Nokiaen meget fint , selv om jeg havde lidt problemer med opsæt af EMAIL men der fandt jeg jo vejledning hos jer ( stor ros).

Foto dele ? Tja bruger den næste ikke .../ Ang slukke start det har jeg ikke være udsat for ,men der imod FRYSNING af skærm total død ,Nokia havde på deres hjemme side info ang slukning ( trykke på en masser knapper samtidig)

Mon ikke den nye opdate retter lidt af problemer det er trods alt Windows platform så de problemer kender man måske lidt fra pc,ern

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2
Hej Sttn,

Har søgt lidt på Google efter de problemer du beskriver.

Kan se Nokia regner med at der kommer en opdatering til februar.

Men du kan læse mere her:

http://www.version2.dk/artikel/nokia-kamerasnavs-og-genstarter-rammer-kun-faa-danske-lumia-920-kunder-49555

http://www.mobil.nu/nyheder/nokia-lumia-920-opdateres-foerst-til-februar-1.516616.html

Håber det kan hjælpe.

Hilsen Thomas

Hej,tak

Efter 2 år med HTC der da virker ok med synes var besvær at finde rundt i, hvis der lige var noget man skulle rette,så er tilgang til Nokiaen meget fint , selv om jeg havde lidt problemer med opsæt af EMAIL men der fandt jeg jo vejledning hos jer ( stor ros).

Foto dele ? Tja bruger den næste ikke .../ Ang slukke start det har jeg ikke være udsat for ,men der imod FRYSNING af skærm total død ,Nokia havde på deres hjemme side info ang slukning ( trykke på en masser knapper samtidig)

Mon ikke den nye opdate retter lidt af problemer det er trods alt Windows platform så de problemer kender man måske lidt fra pc,ern

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)