Svar

nokia 5140

Hej

Jeg har lige fundet min gamle nokia 5140. Så jeg satte et nyt batteri i og ladede den op og den virkede.Men efter to dage gik den total død.Håber der er nogen der har et  svar

Mvh Torben

icon

Bedste svar af Hamlet 29 maj 2011, 17:56

"Men er der ikke noget med at man kan putte batteriet i fryseren.Og det så skulle kunne virke"

Jo, - som køleelement i din strandtaske, - men ellers ikke. Meget glad humørikon

Der er så mange gamle husråd om hvordan man redder et udbrændt batteri, - men fælles for dem alle er at de er virkningsløse. Et udbrændt batteri er og blir' udbrændt.

Som jeg skrev i mir første svar, så prøv om mobilen dur med laderen tilsluttet.

Mvh Hamlet.

Se original

3 Kommentarer

Nej da. Blinkende humørikon

Der er ingen der kan fejldiagnosticere en Nokia 5140 ud fra den simple beskrivelse at den er "gået totalt død".

Prøv om den dur med laderen tilsluttet. Dit "nye" batteri kan næppe være nyt til en så gammel telefon. Det kan godt have tabt pusten efter flere år i en skuffe.

Mvh Hamlet

Hej Hamlet

Tak for dit svar, nej jeg ved godt at man ikke kan finde ud af hvad der er galt ud fra en så simpel beskrivelse.Men er der ikke noget med at man kan putte batteriet i fryseren.Og det så skulle kunne virke

Mvh Torben

"Men er der ikke noget med at man kan putte batteriet i fryseren.Og det så skulle kunne virke"

Jo, - som køleelement i din strandtaske, - men ellers ikke. Meget glad humørikon

Der er så mange gamle husråd om hvordan man redder et udbrændt batteri, - men fælles for dem alle er at de er virkningsløse. Et udbrændt batteri er og blir' udbrændt.

Som jeg skrev i mir første svar, så prøv om mobilen dur med laderen tilsluttet.

Mvh Hamlet.

Besvar