Svar

Nettid, betaling

• e43
  • Bruger
  • 5 kommentarer
Hej.

Hvor gemmer betaling af nettid sig......................Jeg kan ikke finde den. [i]

icon

Bedste svar af e43 13 november 2012, 14:26

Jeg har fundet det - den gemte sig som en lille bitte undermenu under taletidskort. Overrasket humørikon

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 4
Hej e43,

Nettid, siger du...

Jeg har været ude på lidt af en detektivtur rundt på vores hjemmeside for at finde noget til dig, og jeg er lidt i tvivl om hvilket produkt du mener. 

- Er det et (ældre) produkt, der gør at du kan ringe op og gå på nettet via et analogt modem?

- Er det online-tid på TDC HotSpot?

Hvis du kan spore mig lidt ind, så er det nemmere at komme med et svar Glad humørikon

/Ulf

Undskyld - jeg udtrykte mig forkert...........................det hedder jo mobiltid hvor jeg selv fylder et taletidskort op.

Grunden til at jeg har et taletidskort som jeg selv fylder op er:

Fejlopringning koster ikke mere end hvad der er på kortet.

Jeg er fri for at diskutere regningsstørrelser.

Mobiltelefonen kan bruges i udlandet.

Og med de seneste tiltag fra underlige udenlandsk opkald, koster et fejlreturkald ikke så meget.

Jeg er desværre nødt til at returkalde, fordi mine børnebørn ikke altid fortæller om et nyt nummer,

Og dem skal jeg holde forbindelsen åben til.

Glad humørikon

Jeg har forsøgt denne adgang:

tdc.dk/mobil/abonnementer/mobiltid/optankning/opfyld  .........................som ikke virker

Og jeg kan ikke finde et link.

Jeg har fundet det - den gemte sig som en lille bitte undermenu under taletidskort. Overrasket humørikon

Omdømme 4
Hej igen,

Aha! Jeg havde ellers glædet mig til at genopleve de glade tider med 33.6k-modems Glad humørikon

Jeg er glad for, at du har fundet en løsning, og hvis nu der er andre, der sidder og mangler linket til optankning af Mobiltid, så kommer det lige her: https://secure.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shopdw_mobil_o_mt_ssl

God talelyst!

/Ulf

Jeg har da brugt sådan et modem - men det er smidt væk sammen med driveren.

Ellers kunne du godt have fået det.

Jeg har nu en 20/2 sammen med tdc fastnet, og det fungerer udemærket på en VDSL forbindelse.

Glad humørikon

Jeg kan ikke "synes godt om" for jeg har ikke nogen Facebook konto.

Men jeg synes godt om alligevel.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P