Svar

Netgear trådløs router WGR614

Hej

På grund af problemer blev jeg nødt til at resette min router. Gen opsætningen gik helt fint, men da så skulle på router login for at konfigurere indstillingerne blev jeg bedt om brugernavn og  password. Det er fire år siden jeg sidst konfigurerede, og jeg har simpelthen ikke mit brugernavn og password.

Hvad gør jeg for at komme videre - på forhånd tak.

icon

Bedste svar af Kawazx10 11 februar 2011, 21:35

Hej igen

Jeg fulgte dit råd og prøvede igen. Da jeg kom til login kassen skrev jeg brugernavn og kode, men kassen blev stående, det eneste der skete var, at teksten i felterne blev slettet. Jeg opdagede så at min PC stadig "arbejdede" med login, det gjorde den i nogen tid, uden at router login nogensinde tilkendegav at nu var routeren konfigureret.

Så prøvede jeg at tænde min bærbare og logge på det trådløse netværk, og bing - alt virkede. Lidt underligt at router login ikke lige giver en besked om at nu er routeren konfigureret.

Men det virker fint nu, så tak for hjælpen.

Mvh.

Kawazx10

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +1
Brugernavn: admin

Password: password

Hej jk44

Tak for dit råd, men det har jeg prøvet, som de anbefaler i manualen. Jeg har jo nok været så smart, at jeg i sin tid indsatte et nyt password, som jeg ikke har skrevet ned :-(.

Kan man på nogen måde få sit password annulleret?

Omdømme 4
Badge +1
Hvis du har resat routeren burde password også være resat, ellers så prøv lige igen

Hej igen

Jeg fulgte dit råd og prøvede igen. Da jeg kom til login kassen skrev jeg brugernavn og kode, men kassen blev stående, det eneste der skete var, at teksten i felterne blev slettet. Jeg opdagede så at min PC stadig "arbejdede" med login, det gjorde den i nogen tid, uden at router login nogensinde tilkendegav at nu var routeren konfigureret.

Så prøvede jeg at tænde min bærbare og logge på det trådløse netværk, og bing - alt virkede. Lidt underligt at router login ikke lige giver en besked om at nu er routeren konfigureret.

Men det virker fint nu, så tak for hjælpen.

Mvh.

Kawazx10

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)