Nederlag

Endnu et nederlag til TDC

Hvoffor kan man kun deltage i tdc julekalender hvis man har en fjæsbog profil, der findes mennesker der har et rigtigt liv, hvor man snakker med vennerne ansigt til ansigt. det er da diskrimination, sørgeligt.

2 Kommentarer

Omdømme 3
Hej mogube.

Jeg ved ikke, om du har fået det forkerte ben ud af sengen, da det er en ret hård beskyldning, du giver TDC for det. De kan da ikke gøre for, hvis du ikke har en - hvorfor de fortæller brugerne, at man kun skal oprette en profil derinde, for at være med....

Det ville være pænere, at spørge TDC, om man ikke kunne deltage på andre måder, i stedet for at overfalde dem på denne måde. Desuden - hvis du snakker med vennerne ansigt til ansigt - hvorfor så oprette en profil herinde, for at hakke på TDC ??

Såfremt, du følger med i, hvad der sker rundt omkring, så har utroligt mange firmaer osv. alle Facebook-sider, ligegyldigt om det så er tv-programmer.

Jeg har heller ikke Facebook, men jeg ser det totalt unødvendigt, at svine TDC til (og tilmed kalder det et nederlag og diskrimination), på grund af, at du føler dig snydt for ikke at kunne deltage .. I stedet for kunne du jo bare oprette en profil på Facebook - du kunne jo sagtens oprette en herinde.

Mvh

MacGyver

Omdømme 4
Badge
Jeg vil nu give mogube ret i, at det er underligt, at en konkurrence i et firme skal løses via et andet firma.

Lidt som hvis den lokale Netto laver et julelotterri men, at adgangsbilletten skal hentes hos Aldi i nabobyen.

Mvh.

Kim (som heller ikke er på facebook)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)