musik på tdc play

hmm tdc ja ja den er sgu fin med jer i skriver om at jeres musik er beskyttet af kunstner rettigheder hmm hvad så med at få alt jeres kopi lort væk fra tdc play og få de rigtige kunstnere på i stedet det er da træls at skulle høre på alle de vildt dårlige kopier af ellers rigtige gode musik få kopierne væk og de rigtige kunstnere på så kan vi begynde at snakke om det så det skulle ikke hedde TDC PLAY nej det nye navn er TDC KOPI PLAY

3 Kommentarer

Omdømme 4
Hej ålestrup

hmm ja angående kopier, er de faktisk mange gange bedre end originalen.Glad humørikon

Jeg er en årgang 51 og det "gamle" musik jeg finder som kopi, synes jeg personligt er bedre, men det er selvfølgelig ikke alle der er enige med mig.Glad humørikon

Et eksempel, jeg er helt vild med Hang on Sloopy, originalen blev i sin tid sunget af Tha McCoys, jeg synes versionen med Die Alpenstürmer er bedre, og så lige det sidste, The McCoys er også på TDC Play med Hang on Sloopy, tja en smagssans.

hilsen Bente

Omdømme 1
Hej

Jeg ved ikke, hvordan det er med TDC-play.

Jeg har Yousee-play, og der er det et tilbud fra yousee til mig, om at lytte til musikken, og ikke en pligt yousee pålæger mig. Overrasket humørikon 

Omdømme 4
Hej Maja

Det har du fuldstændig ret i, vi bestemmer selv om vi vil bruge TDC Play, og jeg elsker den del af mit abonnement. Humørikon griner højt

Finder rigtig meget god musik, fra "gamle" dage, så kan det være med den første kunstner eller en kopi. jeg er egentlig ligeglad, bare jeg har noget godt musik at lytte til.Glad humørikon

hilsen Bente

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P