Musik hakker via Hometrio

5 Kommentarer

Er der nogen der har en løsning til hvordan man kan spille en hel spilleliste igennem uden at musikken konstant står og hakker når jeg vil høre TDC-Play via mit fjernsyn

Der er aldrig problemer når jeg ser TV, hvilket kan undre mig... for det burde da kræve endnu mere bredebånd som blot at høre lidt musik via TDC-Play...

Vælger jeg TDC-play og finder en "CD" som det vel ikke rigtigt hedder, men håber I ved hvad jeg mener... Så spilles første nummer altid rimeligt fint, men når man længere hen i antal numre begynder musikken at få udfald og hakke... Det kan ikke passe at det kræver mere power at lytte til lidt musik som til at se TV som jo kørerpå samme forbindelse...

Nogle gode råd ???

Følger lige med her, Har nemlig nøjagtig samme problem med TDC play på tv :-(

Omdømme 2
Hej         

Jeg tror faktisk det er  TDC der bør få optimeret deres Play, og ikke Tv´et det er galt med, for generelt kører Play dårligt i øjeblikket -

Hvis det kan være en trøst        Humørikon frustreret         

Jeg har også samme problem. Musikken hakker, selvom der ingen problemer er ved at se TV...
Har samme problem som i andre, forstår bare ikke hvorfor en tdc ansat ikke har hjulpet, der må da være et svar på problemet. Evt er en ny tdc-box svar på problemet

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)